۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۸۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

غرب درصدد عادی سازی توهین به مقدسات اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که دشمن درصدد عادی سازی توهین به مقدسات اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان هیچ گاه توهین به مقدسات خود را نمی پذیرند و پاسخی شایسته را به ایادی استکبار جهانی خواهند داد.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضور مؤثر و آگاهانه ملت ایران در تمام عرصه ها موجب برهم خوردن معادلات دشمنان شد، خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس صدام با کمک 90 کشور به ایران حمله کرد که امام راحل با پشتیبانی ملت پاسخی شایسته و کوبنده به آنان داد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که غفلت از مسیر والای شهدا باعث گمراهی خواهدشد و باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ویژه ای صورت گیرد، گفت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از راه هایی است که به نسل جوان جامعه نشان داده می شود چه دلاورمردی ها و رشادت هایی در راستای حفظ امنیت و استقلال کشور صورت گرفته است.


حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که شهادت طلبی در راه ارزش ها از ویژگی های بارز ملت ایران است و دشمن نیز از چنین امری هراسان است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر می باشد و اگر روزی فکر حمله به ایران در افکار آنان نقش بندد همان پاسخی را دریافت خواهند کرد که در هشت سال دفاع مقدس به آنان عرضه شد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که شهدا ارزش های ارزنده اسلامی را در جامعه زنده کردند و اینک وظیفه ما است تا رهرو شایسته ای برای آرمان های والای آنان باشیم، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد و آنان را از خطرهای دنیای امروزی آگاه کنند.


وی با تاکید بر این که بصیرت افزایی نقش مؤثری در ترویج روحیه انقلابی جوانان دارد، یادآور شد: طرح تشکیل هادیان سیاسی می تواند نقش موثر و هدفمندی در راستای ترویج بصیرت در اقشار مختلف جامعه داشته باشد.


حجت الاسلام محمدیان با بیان این که توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) محکوم است و مسلمانان نباید در قبال هیچ برنامه های مغرضانه ای سکوت کنند، گفت: دشمن با رواج چنین توهین هایی به مقدسات  قصد ضربه زدن به آنها را دارد و غافل از این که در این مسأله با بصیرت و آگاهی مسلمانان  خود قربانی خواهد شد.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که دشمن درصدد عادی سازی توهین به مقدسات اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان هیچ گاه توهین به مقدسات خود را نمی پذیرند و پاسخی شایسته را به ایادی استکبار جهانی خواهند داد.


وی در پایان با اشاره این که سازندگان و حامیان این فیلم موهن به سخت‌ترین عذاب الهی گرفتار خواهند شد، گفت: آمریکا و صهیونیست از هر حربه ای برای دست یابی به اهداف شوم خود بهره می گیرند./950/ت302/ب

ارسال نظرات