۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۳۹۸۵۴

اسرائیل، خط قرمز آزادی بیان آمریکایی

خبرگزاری رسا ـ شبکه صدای آمریکا سخنان کارشناس برنامه خود که تلویحا موجودیت اسرائیل را زیر سؤال برد قطع کرد.
صداي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از شبکه صدای آمریکا، اکبر گنجی که به عنوان کارشناس در برنامه صفحه آخر حضور پیدا کرده بود عمده ترین مسأله مسلمانان را مسأله فلسطین و اسرائیل دانست.


وی در ادامه افزود: اینها دولت اسرائیل را در سرزمین فلسطینیان تشکیل دادند و بعد رفته رفته سرزمین فلسطینیان را از آنها گرفتند و .......


با وجود تمامی ادعاهای مدیران این گونه شبکه ها درباره آزادی بیان موجود در آنها، سخنان این مهمان برنامه توسط مجری بدلیل آنچه عدم ورود به جزئیات نامیده می شد قطع شد.


سوال مهم اینجاست چگونه آن روز که این فرد به اصطلاح کارشناس با ورود به حوزه دین که هیچ گونه تخصصی در آن ندارد و با حرمت شکنی آشکار منکر وجود حتی یک دلیل درباره وجود امام عصر شد و این اندیشه ناب اسلامی شیعی را برگرفته از مسیحیت خواند نه تنها با عتاب این شبکه ها بخاطر ورود به عرصه غیر تخصصی و اهانت به ادیان آسمانی مواجه نشد بلکه سیل تعریف و تمجیدها را با خود به همراه داشت اما امروز که نیش سخنانش متوجه حکومت جعلی و غاصب صهیونیستی است با قطع این سخنان او را از ورود به عرصه های ممنوعه شان باز می دارند.


از سویی دیگر گنجی ها هم باید بدانند مادامی حنای شان نزد اربابان شان رنگ دارد که زبان شان تنها گوینده آنچه آنان می پسندند باشد و از خطوط قرمزشان تخطی نشود./9161/پ203/ج
 

ارسال نظرات