۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۹۵۲
به زودی؛

مجلات علمی در مدارس علمیه آذربایجان غربی منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی از انتشار مجلات علمی در مدارس علمیه استان خبر داد.
مجلات

حجت الاسلام علی رضا عبدی فام، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم، برای معاونان پژوهش و اعضای هیات تحریریه مجلات علمی مدارس علمیه استان دوره آموزشی برگزار می شود.

 

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال قرار است حداقل در پنج مدرسه علمیه استان مجلات علمی منتشر شود.

 

به گفته حجت الاسلام عبدی فام، این مجلات به فراخور توانایی و امکانات مدارس علمیه به صورت ماهنامه، فصل نامه و یا گاه نامه منتشر خواهد شد.

 

وی در ادامه به تشریح فعالیتهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه استان پرداخت و اظهار داشت: در راستای گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی حوزه علمیه استان از سال گذشته اتاق‌های پژوهش در همه مدارس علمیه استان راه اندازی شده و امکاناتی چون دستگاه‌های رایانه، نرم‌افزارهای پژوهشی و تحقیقی، اینترنت و همچنین کتاب تجهیز شده است.


حجت الاسلام عبدی فام برگزاری دوره های دانش افزایی با موضوعات تدریس پژوهش و تحقیق محور برای معاونان پژوهشی و اساتید مدارس علمیه استان، کارگاه مقاله نویسی حوزوی و همچنین المپیاد علمی طلاب استان را از جمله برنامه های معاونت پژوهشی در سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: در تابستان امسال با تلاش معاونین پژوهش مدارس دوره های تحقیقی برای تمام سطوح حوزوی در استان برگزار شد./936/ت302/ب

ارسال نظرات