۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۰۰۲
امام جمعه زنجان:

دشمنان در مقابله با نظام اسلامی همواره در حال تغییر تاکتیک هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جنگ هرگز به پایان نرسیده و دشمنان با حفظ استراتژی، تاکتیک خود را در مقابل نظام اسلامی تغییر داده اند.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در دیدار رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی باوجود تمام خسارات و آثار زیان‌باری که دنبال داشت، دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورد که عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی ایران را موجب شده است.

 

وی با تأکید بر این‌که دوران دفاع مقدس تجلی ولایت‌مداری و همبستگی ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز در ولایت مداری، بصیرت و آگاهی ملت نهفته است؛ از این رو باید درس‌ها و عبرت‌های آن دوران برای نسل‌های آینده بازگو شود.

 

امام جمعه زنجان روحیه شهادت، ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان ایران را جریانی ماندگار و فراموش نشدنی دانست و با اشاره به این که مبارزه حق علیه باطل همواره ادامه دارد، تصریح کرد: جنگ هرگز به پایان نرسیده و دشمنان با حفظ استراتژی، تاکتیک خود را در مقابل نظام اسلامی تغییر داده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی جبهه حق را موضع انبیا و وعده پروردگار و اصل صادقانه و غیر قابل انکار عنوان کرد و گفت: جبهه باطل همان مدعیان حقوق بشر و احترام به ادیانی هستند که با کمال بی شرمی اهانت به مقدسات حدود 2 میلیارد مسلمان جهان را آزادی بیان می‌نامند.

 

وی با تأکید بر این‌که رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی دشمن شناسی را آموخته اند، افزود: اهانت دشمنان به مقدسات دین مبین اسلام جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و خیزش آنان برای محکوم کردن برنامه ریزان این حادثه می شود، قطعا اضمحلال رژیم های مستکبر با چنین اقداماتی تسریع خواهد یافت.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف مردم برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان تأکید و خاطرنشان کرد: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید متوجه باشند نقطه مقابل تبعیت از رهبری شکست و نافرجامی است و رمز پیروزی تنها پیروی از رهنمودهای ولی فقیه است./935/پ203/س

ارسال نظرات