۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۰۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

فلسفه شکل گیری رژیم صهیونیستی برپایه قتل، غارت و کشتار مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که فلسفه شکل گیری رژیم صهیونیستی برپایه قتل، غارت، تجاوز و کشتار مردم استوار بوده است، گفت: سابقه ننگین این رژیم جعلی مایه نفرت ملت های جهان از این رژیم ساختگی است.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، روز گذشته در جمع پاسداران، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج و هادیان سیاسی سپاه ناحیه قائمشهر با اشاره به این که فلسفه شکل گیری رژیم صهیونیستی برپایه قتل، غارت، تجاوز و کشتار مردم استوار بوده است، گفت: سابقه ننگین این رژیم جعلی مایه نفرت ملت های جهان از این رژیم ساختگی است.

 

وی آمریکا را حامی اصلی رژیم صهیونیستی معرفی کرد و با بیان این که این کشور خود را موظف به حمایت از سیاست های غاصبانه رژیم جعلی اسرائیل می داند، افزود: آمریکا سالانه اعتبار سنگینی را برای تجهیز صهیونیست ها به سلاح اختصاص می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آمریکا برای دست یابی به سیاست های استکباری خود در منطقه نیازمند حمایت از رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: سیاست مدران اصلی آمریکا باید پاسخگوی جنایت های آشکاری که چند دهه است در فلسطین مرتکب شده اند را بدهند.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که بیداری اسلامی زمینه نابودی رژیم جعلی اسرائیل را فراهم کرده است، گفت: امروز صهیونیست ها از قدرت اسلام در منطقه بسیار هراسان هستند.

 

وی با اشاره به این که صهیونیست ها جز ننگی بر پیشانی بشریت ارمغان دیگری برای ملت های جهان نداشته اند، ادامه داد: ذات و فطرت صهیونیست ها بر مبنای کشتار و غارت بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که امروز علیرغم حمایت های آشکار و پنهان آمریکا از رژیم صهیونیستی شاهد افول قدرت این غده سرطانی در منطقه هستیم، تصریح کرد: اسرائیل غاصب در شرایط کنونی در لب پرتگاه قرار دارد و تنها با تلنگری برای همیشه نابود خواهد شد.

 

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود با بیان این که اندیشه و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آمریکایی ها کاملاً متفاوت و متضاد است، گفت: استراتژی آمریکا بر پایه ظلم، غارت گری و کشتار انسان های بی گناه استوار بوده و است.

 

وی با تأکید براین که نظام کاپیتالیسم ظالمانه است و مورد قبول ما نیست، گفت: اداره جامعه باید بر مبنای قسط و عدالت اجرا همرا باشد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آمریکایی ها خود را حاکم بلامنازع جهان می دانند و این کاملاً اشتباه است، ادامه داد: آمریکا تنها نظام سرمایه داری را در  دنیا به رسمیت می شناسد که این مسأله نیز از نگاه ما به شدت نادرست است.

 

حجت الاسلام نظری ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا در شعارهای خود همواره سخن از احترام به حقوق ملت ها می زند، اما در عمل عامل اصلی تضییع حقوق ملت ها است.

 

وی با اشاره به این که سازمان های مدعی حقوق بشر تنها ابزاری برای اهداف استعماری و استکباری چند کشور زورگو هستند، بیان داشت: نظام حاکم بر جهان به هیچ عنوان عادلانه نیست و باید اصلاح شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که تبعیض و بی عدالتی در سازمان و نهادهای بین المللی و مدعی حقوق ملت ها موج می زند، بیان داشت: امروز سازمان ملل و شورای امنیت در نگاه ملت ها از هیچ اعتباری برخوردار نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در دویست سال گذشته دو سوم از خاک ایران به اشغال متجاوزان درآمد، تنها مقطعی که جنگ آن هشت سال طول کشید و قدرت های جهنمی در آن حضور داشتند، یک وجب از خاک کشور به دست اجانب نیفتاد و این به برکت وجود هدایت ولی فقیه بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا همچنین از برکات این جنگ را پیشرفت و استحکام قدرت دفاعی ایران، بوجود آمدن اعتماد به نفس بالا در میان ملت، خودکفایی در زمینه های اقتصادی دانست.

 

حجت الاسلام نظری تحریم ها را فرصتی برای پیشرفت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز ما شاهدیم که آمریکا به یک تحریم گسترده تحت عنوان تحریم هوشمند روی آورده است که در آن صنایع بالادستی ایران مثل پالایشگاها تحریم می شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات