۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۰۳۰
آیت الله موسوی جزایری:

دانشگاه زیر چتر روحانیت قرار گیرد هیچ‌گاه دچار انحراف نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری تأکید کرد: اگر دانشگاه ها زیر چتر روحانیت قرار گیرند مسیر حرکت و علم آموزی آنها غرب گرا و انحرافی نخواهد شد.
مراسم آغاز سال تحصيلي حوزه علميه خاتم الانبياء اهواز مراسم آغاز سال تحصيلي حوزه علميه خاتم الانبياء اهواز آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان شب گذشته در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خاتم الانبیاء اهواز، تواضع و اخلاق یک طلبه را در کنار علم، سواد و آگاهی ضروری و مهم دانست و خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیان باید بتوانند نیازهای معنوی جامعه را در هر برهه ای از زمان تأمین کنند.

طلبه ای که به روز نباشد توان تعامل با جامعه و مردم را نخواهد داشت

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عوامل اسلامی شدن دانشگاه ها ابراز داشت: اگر دانشگاه ها زیر چتر روحانیت قرار گیرند مسیر حرکت و علم آموزی آنها غرب گرا و انحرافی نخواهد شد.

استاد فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان، امید، شوق، و توکل به خدا را سلاح یک طلبه در راه کسب علم دانست و خاطر نشان کرد: طلبه و روحانی که به روز نباشد توان تعامل با جامعه و مردم را نخواهد داشت.

دشمن با این اقدام موهن زمینه نابودی خود را فراهم کرد

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام احمقانه دشمنان اسلام در هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، ابراز داشت: دشمن با این اقدام زمینه نابودی خود را فراهم کرده است.

امام جمعه اهواز در ادامه اظهار داشت: اقدام اسلام ستیزانه دشمن در رابطه با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) نه تنها به سود استکبار تمام نشد بلکه سبب اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش در بین مسلمانان شد.

وی با بیان این که دشمنان هرگز تصور چنین اتحادی در بین مسلمانان را نداشتند خاطر نشان کرد: آمریکا و صهیونیسم با این قدام، سبب جریحه دار کردن احساسات مسلمانان و بروز خشم آنها در سراسر جهان شدند.

گفتنی است، مدیر مدرسه خاتم الانبیاء اهواز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد این مدرسه در سال تحصیلی گذشته پرداخت./9464/پ202/ج

ارسال نظرات