۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۰۳۸
استاد جامعة الزهرا:

جریان اهانت درصدد رواج شیطان پرستی است

خبرگزاری رسا ـ استاد جامعة الزهرا(س) قم با بیان این که توهین به پیامبر اکرم(ص) یک جریان تاریخی است، گفت: اهانت به نبی مکرم اسلام، نادیده گرفتن همه ارزش‌های انسانی است.
پيامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، زبیده خدایی، استاد جامعة الزهرا(س) قم، شب گذشته در جمع بانوان بسیجی نکا گفت: دشمن در هر زمانی که احساس خطر کرده با استفاده از این توهین در جریحه دار ساختن مسلمانان تلاش کرده است و با برنامه‌های مختلف در دوران متفاوت وارد شده است.

 

وی اظهار داشت: اکنون دشمن از اسلام خواهی ملت ها هراسان است و به همین دلیل با برنامه ریزی دیگری وارد شده و در واقع یکی از برنامه های شیاطین عالم این  است که  به مقدسات و قرآن توهین کنند.

 

خدایی با اشاره به این که موج اسلام خواهی در جهان غرب را فلج کرده است، گفت:  چون آنها نمی توانند خشم خود را کنترل کنند به همین دلیل  با توهین به پیامبر(ص) وارد شده تا با جریحه‌دار کردن مردم، مسلمانان را به زانو در آورد.

 

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) اشرف مخلوقات است و توهین به ایشان از سوی هیچ بشری قابل قبول و پذیرش نیست و به همین دلیل نیز اکنون در سراسر جهان، خشم مقدس از درون مردم شعله ور شده است تا علیه استبداد و کفر وارد عمل شوند.

 

خدایی اضافه کرد: این عمل زشت غرب، توهین به بشریت است زیرا از نظر مسلمانان، پیامبر اسلام (ص) اشرف مخلوقات است و توهین به اشرف مخلوقات یعنی توهین به همه مخلوقات و توهین به مخلوقات نیز توهین به خداوند بزرگ است.

 

وی ادامه داد: اکنون انقلاب ما به جهان صادر شده و جای نگرانی نیست تا جایی که مجلس سنای آمریکا از شیعه به عنوان یک بمب نام برده است.

 

به گفته این استاد و پژوهشگر، تمسخر و به سخره گرفتن ارزش ها ما از سوی عده ای از افراد در جامعه به دلیل سرمایه گذاری دشمن است که باید نادیده گرفته شود.

 

خدایی، با اشاره به توهین به پیاکبر اکرم(ص)  گفت: این توهین برای اولین و آخرین بار نبوده و نیست و تا بوده این توهین ها به دلیل به بن بست رسیدن غرب وجود داشته است.

 

وی افزود: اکنون دشمنان اسلام از گسترش گفتمان اسلام شیعی در هراس است و به همین دلیل نیز با توهین های دوره ای به ائمه اطهار(ع) در فکر رواج شیطان پرستی است که باید مراقب باشیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: باید فرزندان ما با مسلح شدن به دانش و ارزش های معنوی از گزند حوادث تلخ فرهنگی دشمن در امان باشند.

 

خدایی یادآور شد: دشمن در واقع با این توهین از شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه ابراز نفرت کرده است و همه مسلمانان باید در این راستا و در جهت حمایت همه جانبه از اسلام و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) وارد شوند و خاموش ننشینند./950/پ202/س

ارسال نظرات