۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۰۷۴
با حضور خادمان حرم رضوی؛

مراسم تکریم امامزادگان ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه ارومیه با حضور خدام آستان قدس رضوی امشب در امامزاده غریب حسن(ع) این شهرستان برگزار می شود.
مراسم تکریم امامزادگان ارومیه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت محمدی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه ارومیه با حضور خدام آستان قدس رضوی امشب، بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده غریب حسن برگزار خواهد شد.

 

محمدی تبیین و گسترش فضایل و مناقب اهل بیت (ع)، تبدیل آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، آشنایی مردم با سیره و تاریخ ائمه معصومین و امامزادگان و تکریم مقام شامخ و معنوی امامزادگان را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.

 

 وی اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و مداح حاج حسین رکنی و یکی از خادمان قدس رضوی خواهد بود.

 

به گفته سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه، مراسم بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه دستور العمل سازمان اوقاف کشور است که در همه شهرها برگزار خواهد شد.

 

 محمدی در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت دهه کرامت خبر داد و اظهار داشت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه و با همکاری موسسه دارالحافظین قرآن کریم محفل انس با قرآن با حضور خادمان حرم رضوی ششم مهرماه در مسجد بازار باش ارومیه برگزار می شود.

 

 وی از همکاری موسسه دارلحافظین قرآن کریم خبر داد و افزود: حجت الاسلام حمید شاکرنژاد و قاریان استانی در این مراسم به قرائت قرآن خواهند پرداخت.

 

 به گقته محمدی، حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف استان و کاتب مدیرعامل موسسه دارلحافظین قرآن کریم به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه از برگزاری مراسم دعای ندبه به مناسبت هفته دفاع مقدس خیر داد و گفت: دعای ندبه این هفته از سوی حجت الاسلام احمدپور در امامزاده غریب حسن ارومیه قرائت می شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات