۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۰۹۹
آیت الله علوی گرگانی:

ایستادگی مسلمانان در برابر توهین ها موجب عقب نشینی دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با محکوم کردن فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) گفت: این گونه اقدامات خدشه ای به ساحت مقدس پیامبر اسلام وارد نمی کند.
آيت الله علوي گرگاني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد و گفت: کسانی که فکر می کنند با این گونه اقدامات می توانند خدشه ای به ساحت پیامبر(ص) وارد کنند در اشتباه هستند.
این استاد برجسته درس خارج به وظایف مسلمانان در قبال این گونه اقدامات موهن اشاره کرد و ابراز داشت: مسلمانان اگر در برابر توهین به مقدسات ایستادگی کنند دشمنان دیگر قادر به انجام این توهین ها نخواهند بود.
آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان تأکید کرد و انس با قرآن را یکی از راه های اساسی مقابله با هجمه های دشمنان دانست و اظهار داشت: توجه به قرآن و الگوگیری از آن بسیاری از مشکلات جامعه و جوانان را برطرف خواهد کرد.
وی توجه به قرآن را موجب سعادت دنیا و آخرت انسان ها ذکر کرد و گفت: این امر زمانی صورت خواهد گرفت که انسان در تمام شؤون زندگی به قرآن عمل کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در قرآن همه نیازها و برنامه های جهان وجود دارد، ابراز داشت: کسانی که دارای درک عمیقی از مفاهیم الهی هستند قرآن را می فهمند و از رهنمودهای آن برای پیشبرد اهداف متعالی استفاده می کنند.
آیت الله علوی گرگانی در پایان به اشاره به آیاتی از قرآن کریم، درمانگری آن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: کسانی که به درستی از این نسخه الهی استفاده کنند سعادتمند می شوند./927/پ202/ج
ارسال نظرات