۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۲۸۰
حجت الاسلام جوشقانیان:

نباید اجازه دهیم عده ای ارزش های دفاع مقدس را به بازی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه سیره تفحص شهدا، اهانت به رزمندگان دفاع مقدس با کشیدن کاریکاتور موهن را حربه جدید اصلاح طلبان و دشمنان ارزش های انقلاب دانست و گفت: نباید گذاشت عده ای جرأت کنند به ارزش های دفاع مقدس توهین کنند.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان حجت الاسلام جوشقانيان

 

حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیأت امنای مؤسسه سیره تفحص شهدا، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که اهانت به ارزش های متعالی از سوی برخی اصلاح طلبان دارای پیشینه است، اظهارداشت: آن ها همواره با حربه ای تازه و با شکل و شمایلی جدید در فضاهای مختلف به این گونه هتاکی ها پرداخته اند.


وی با اشاره به تقدس و کرامت سربندهای منقش به اسماء اهل بیت(ع) در زمان جنگ، گفت: رزمندگان اسلام با همین سربندهای یا زهرا(س) و یاحسین(ع) از اروند گذشتند و با دست خالی در برابر دشمنی که حمایت همه جانبه شرق و غرب را داشت، ایستادند؛ چرا باید اجازه داد عده ای این مقدسات را به بازی بگیرند؟


عضو هیأت امنای مؤسسه سیره تفحص شهدا، دفاع مقدس را زیبا ترین مقطع تاریخ معاصر ایران دانست و تصریح کرد: رزمندگان با استقامت، مقاومت و دفاع از ارزش های اسلامی این انقلاب را حفظ کردند و هنوز هم نام شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت این کشور را به پیش می برد.


این راوی و رزمنده سال های دفاع مقدس، اقدام سخیف روزنامه اصلاح طلب را در راستای کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت دانست و گفت: دشمن در طول سال های پس از انقلاب از همین فرهنگ ضربه خورده است، به همین دلیل چنین کارهایی می کنند.


روحانی رزمی تبلیغی جنگ تحمیلی، شهدا را به ستاره هایی تشبیه کرد که مسیر انقلاب را تا ظهور امام عصر (عج) مشخص کرده اند و افزود: اهمیت دفاع مقدس موجب موضع گیری دشمنان علیه این فرهنگ شده است، این نشان می دهد که ما راه را درست انتخاب کرده ایم و باید پای این ارزش ها جان فشانی کنیم تا دشمن به خواسته های شیطانی خود نرسد.


حجت الاسلام حسین جوشقانیان، هیأت نظارت بر مطبوعات را مسؤول صیانت از ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس در این عرصه دانست و گفت:
هیأت نظارت بر مطبوعات باید به گونه ای عمل کند که کسی جرأت نکند در مقابل این همه مجاهدت ها و جانفشانی ها بایستد و توهین کند.


عضو هیأت امنای مؤسسه سیره تفحص شهدا، با اشاره به این که هنوز هم جانبازان شیمیای و اعصاب و روان، سلامتی شان در خطر است، گفت: هر لحظه زندگی این ها شهادت است؛ متأسفانه عده ای می خواهند با تاریکی فکر خود عظمت این نور را مخدوش کنند./928/ت302/ج
 

ارسال نظرات