۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۳۲۸
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

صهیونیست صحنه گردان توهین به پیامبر است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با اشاره به این که صهیونیست صحنه گردان توهین به ساحت نورانی رسول اکرم است، گفت: ساخت فیلم موهن مسیر شومی است که دشمن از قدیم شروع کرده و آن را ادامه می دهد.
حجت الاسلام عليزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور امروز در همایش عاشقان ولایت که در مسجد اسک شهرستان آمل برگزار شد با بیان این که شاه کلید موفقیت ها و پیروزی ها بعد از عملیات ثامن الائمه(ع) بوده است، گفت: امام رضا(ع) که صاحب این مملکت بودآن را نجات داد و رزمندگان با استعانت از این امام عزیز توانستند به مقابله با رزمندگان بپردازند.

وی با اشاره به این که خاطرات دفاع مقدس قصه نیست و واقعیتی می باشد که اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال خواست که دشمنان بر ما تسلط پیدا نکنند که در وعده الهی هیچ تخلفی وجود ندارد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که ایمان به خداوند متعال و رسول اکرم(ص) می تواند موجب سعادت انسان شود و او را به تعالی و تکامل برساند، یادآور شد: انسان باید دست خدا را بر روی خود احساس کند و بر این نکته آگاهی داشته باشد که دشمن هر روز با شکلی درصدد است تا وارد شود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با تاکید بر این که ایمان باید در عمل ثابت شود، گفت: جهاد در راه خدا بهترین راه ایمان به درگاه حضرت حق است.

وی با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس فرصت طلایی بود و خوش به حال کسانی که از آن به بهترین وجه ممکن استفاده کردند، خاطرنشان کرد: بازماندگان و یادگاران جنگ برای امروز  و فرداها ذخیره شده اند و به دلیل آن که در زمانه کنونی فتنه ها سر در می آورد و نوع جنگ عوض می شود وظیفه رزمندگان بسیار سنگین و حساس است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که فهم جنگ نرم یک وظیفه است، گفت: باید با آگاهی و بصیرت در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اقدام کنیم و برنامه ها و نقشه های آنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به این که رمز موفقیت در همه عرصه های انقلاب در سه نکته اساسی خلاصه می شود، گفت:ایمان، اتحاد و بصیرت موجب موفقیت و پیروزی های ما بوده است که باید به آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با تاکید بر این که جنگ هیچ زمان پایانی ندارد، خاطرنشان کرد: هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام گوینده این معناست که جنگ دارد گستره بین المللی پیدا می کند.

وی با اشاره به این که صهیونیست صحنه گردان توهین به ساحت نورانی رسول اکرم است، یادآور شد: ساخت فیلم موهن در مسیر شومی است که دشمن از قدیم شروع کرده است و دارد آن را ادامه می دهد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که اقدامات فوق حرکات مرموزی است که دشمن در اردوگاه خود علیه ما به کار می برد، گفت: باید با اقدامی مناسب  جلوی این حرکت های مغرضانه ایادی استکبار جهانی گرفته شود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشوردر پایان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری در امریکا گفت: دعوای سیاسی صوری به راه انداخته اند و در پشت صحنه یکی آنها را می چرخاند و درصدد هستند تا جلب نظر رژیم صهیونیستی را به دست آورند./950/پ202/ع

ارسال نظرات