۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۳۸۶

یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین یادواره شهدای طلبه و روحانی حوزه علمیه استان اصفهان به یادبود 500 شهید طلبه و روحانی استان و همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته کرامت برگزار شد.
شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین یادواره شهدای طلبه و روحانی حوزه علمیه استان اصفهان به یادبود 500 شهید طلبه و روحانی استان و همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته کرامت برگزار شد.

 

در این مراسم آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام طیبی فر نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان، مهندس فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان، فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان اصفهان، خانواده های شهدا و جمعی از طلاب، فضلا و مدرسین حوزوی حضور داشتند.

 

حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه کشور در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و آگاهی و بصیرت سیاسی را برای طلاب و روحانیون ضروری دانست.

 

قابل ذکر است، در پایان این مراسم که از ساعت 8:30 صبح و با همکاری سازمان بسیج طلاب استان اصفهان، پایگاه بسیج فضلا و مدرسین آیت الله شمس آبادی و مدیریت مدرسه علمیه صدر بازار آغاز و تا ساعت 11 ادامه داشت، شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به محکومیت اهانت اخیر استکبار جهانی به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) پرداختند. /9391/پ202/س

ارسال نظرات