۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۳۹۱

استادان و طلاب ورامین اقدامات موهن را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ استادان و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین در تجمعی اقدامات موهن نسبت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.
تجمع طلاب و روحانيان حوزه هاي علميه ساري

به گزارش خبرگزاری رسا، روز گذشته تجمع اعتراض آمیز طلاب و استادان مدرسه علمیه امام صادق(ع) ورامین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و موسس مدرسه علمیه امام صادق(ع)،حجج اسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران،رضا غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین و قرچک،سید احمد حسینی رییس شورای اسلامی شهرستان ورامین،غلامعلی قدیریان رییس اداره اوقاف شهرستان ورامین و سید جمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین،سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی،حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر،رضا کارخانه شهردار ورامین و جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه و مردم برگزار گردید.

حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در این مراسم گفت: جسارت به ساحت پیامبر(ص) بر کام بشریت بسیار تلخ آمد و قریب به دو هفته است در سراسر دنیا مسلمین جهان به خروش آمدند و عواطف آنها خدشه دار شده است.

وی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین(ع) گفت: کسانی که از دشمن خویش غافل باشند مکر و حیله آنها را بیدار می نماید، بسیاری از مسلمین جهان در خواب بودند و این جسارت آنها را بیدار ساخت، به خصوص افرادی که خود را خادم الحرمین می نامند ولی در حقیقت خائن الحرمین هستند،تمام دنیا به هیجان و جوش و خروش آمد اما در مدینه و کنار حرم پیامبر(ص) هیچ اعتراضی صورت نگرفت، گویا در مدینه مردم از این اهانت بی خبر هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: آل سعود در جریان این جسارت نشان دادند که خائن الحرمین و غلام حلقه به گوش صهیونیسم هستند، این تنبه و آگاهی از الطاف خفیه الهی می باشد.

وی در پایان حساب اهل سنت از وهابیت را جدا نموده و اظهار داشت: وهابیت اموی است،بنیان گذار آن خود معاویه بوده است که در نهایت محمد بن عبدالوهاب این فرقه استکباری را راه انداخت و لذا از علمی اهل سنت که دلسوز اسلام می باشند می خواهم که در مورد برخی اهانت ها به پیامبر(ص) در کتب صحیحین فکری نمایند.

گفتنی است در پایان این مراسم تجمع کنندگان در بیانیه ای این اهانت سخیف را محکوم نمودند که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

“و لقد استهزی برسل من قبلک فحاق بالذین سخروا منهم ما کانوا به یستهزئون” سوره انعام آیه 10

جهان اسلام این روزها آکنده از خشم و نفرت و انزجار نسبت به اقدام جنون آمیز و نفرت برانگیز اهانت به ساحت قدسی رحمت للعالمین و اشرف مخلوقات عالم، نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) از سوی صهیونیسم بین الملل و استکبار پلید آمریکایی است که میلیون ها آزاده جهان را از داغ این جنایت بزرگ و بی شرمانه به دین مبین اسلام و ارزشهای الهی و شرافت و کرامت انسانی به خشم آورده است.

امواج خروشان و طوفان احساسات پاک و اراده های راسخ برخاسته از قدرت ایمان مسلمانان حق طلب در سراسر گیتی به این اقدام موهن نشان داد که معارف و ارزشهای الهی ادیان ابراهیمی در قلب و جان و روح مردم موحد و آزاده جهان از پایگاهی عمیق و جایگاهی ریشه دار برخوردار است.

اینک در شرایطی که با پیام حکیمانه و راهبردی ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امت بزرگ اسلام در معرض رسالتی سترگ قرار گرفته است طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین، ابراز خشم و انزجار شدید خود از این اقدام موهن و مواضع خود را با ندای بلند تکبیر به شرح زیر اعلام می دارند:

1- کاسه صبر مسلمانان عالم و آزادی خواهان جهان از حرکات اسلام ستیزانه و سناریوهای پلید در ایجاد فتنه هایی نظیر ماجرای سلمان رشدی مرتد و کاریکاتور پست و خبیث دانمارکی به خصوص ساخت فیلم اهانت بار اخیر در کشور امریکا و توهین هایی که هر روز به مسلمانان جهان در کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، پاکستان، فلسطین، لبنان و بحرین می شود، لبریز شده است،بار دیگر فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل عظیم الشان را برای یادآوری اذهان غبار گرفته نظام لیبرال سرمایه داری غرب تکرار می کنیم که “اگر در مقابل دین ما بایستید در مقابل همه دنیای شما خواهیم ایستاد“.

2- این حرکات خصمانه ناشی از احساس ضعف اردوگاه استکبار در برابر اسلام است، لذا ما طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با همراهی آحاد مردم و مسئولین ضمن ابراز خشم و نفرت و انزجار شدید خود از این جنایت بی شرمانه و توهین به شخصیت نورانی پیامبر اسلام(ص) به صراحت اعلام می داریم که در راه حفظ اسلام و دستاوردهای آن از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت تا آخرین قطره از خون خود مقاومت و پاسداری می نماییم.

3- چهره پر فروغ پیامبر اسلام(ص) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست، آری این حرکات مذبوحانه نشانه وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل بیت از نفوذ فرهنگ اسلامی در سطح جهان دارند.

ما تجمع کنندگان امروز این حرکت خزنده دشمن که باعث آزرده شدن قلب نازنین حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا لمقدمه الفدا) و نایب برحقش امام خامنه ای و آحاد مردم شریف و متدین ایران اسلامی و جهان اسلام گردیده است محکوم کرده و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان گوشزد می نماییم که این اعمال باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می گردد.

4- ما تجمع کنندگان از علما،دانشمندان و مسئولین مراکز فرهنگی مذهبی و قانون گذار و سران غیر متعهد و سایر سازمان های بین المللی می خواهیم تا با هدف ممانعت از هرگونه اهانت به ادیان،پیشنهاد جمهوری اسلامی در “تدوین منشور جهانی جلوگیری از توهین به مقدسات ادیان الهی” را به عنوان گامی بازدارنده و کارساز مورد توجه و اقدام عملی قرار دهند.

5- ما طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) همراه با اقشار مختلف مردم سناریوی نفرت انگیز اهانت به مقدسات اسلامی را اقدامی جهت انحراف افکار عمومی از موضوعات مهم منطقه دانسته و خواستار روشنگری علما و اندیشمندان جهان اسلام در خصوص توطئه های رژیم جنایتکار اسراییل و امریکای جهانخوار می باشیم.

“ولینصرن الله من ینصره،ان الله لقوی عزیز”

/959/د102/ص

ارسال نظرات