۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۳۹۷
کامران دانشجو:

جامعه دانشجویی رسانه‌های سیاه‌نما را صهیونیستی می‌داند

خبرگزاری رسا ـ وزیر علوم با بیان این که جامعه دانشجویی رسانه‌های سیاه‌نما را صهیونیستی می‌داند، گفت: در هفته دفاع مقدس، روزنامه‌ای که اسم شرقی دارد اما گویا سیاست‌های غرب را دنبال می‌کند، سربندی را که بسیجیان و سلحشوران ارتش در هنگام حمله به عنوان نماد روشنی می‌بندد، به عنوان نماد تاریکی استفاده کرده است.
کامران دانشجو در نشست خبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مشهد با عنوان «میثاق مهر»، امروز ششم مهر با حضور آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: ولایتمداری رمز عاقبت به خیری است و اگر کسی از این مسیر منحرف شد، عاقبت به خیری او خدشه‌دار خواهد شد، همچنان که خواصی در همین نظام از وکیل، وزیر، عالم و حتی مرجع تقلید به آن دچار شدند. 
وی افزود: فلسفه این‌که هشت سال دفاع ایران را مقدس می‌نامند، این است که در مسیر دفاع از ارزش‌های الهی و حاکمیت احکام الهی بوده و شهید آن، بهترین گوهر حیات، یعنی جان خود را در مسیر نهضت انبیا و برای برپایی حکومت مهدی موعود داده است.
 
وی تصریح کرد: اما در همین هفته دفاع مقدس، روزنامه‌ای که اسم شرقی دارد اما گویا سیاست‌های غرب را دنبال می‌کند، سربندی را که بسیجیان و سلحشوران ارتش در هنگام حمله به عنوان نماد روشنی، عشق به اهل بیت و لبیک یا امام به پیشانی می‌بندد، به عنوان نماد تاریکی، کاریکاتور کرده و به عرصه‌های ایثار و شهامت اهانت می‌کند.
 
دانشجو خاطرنشان کرد: در غرب به رسول اکرم(ص) اهانت می‌شود و در رسانه‌های هم‌سو با آن به ارزش‌هایی که رسول خدا در دنیا حاکم کرده و راه و نهضتش اهانت می‌شود، اما دانشجویان عاشق ارزش‌های دفاع مقدس، سکوت نخواهند کرد و مراجع ذی‌صلاح، بر خوردی خواهند کرد که برای دیگران درس عبرت شود.
 
وی افزود: آموزش عالی به همت جهادگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس که الان در لباس معلم دانشگاه خدمت می‌کنند و فرزندان غیور همان یادگاران که به عنوان دانشجو همت می‌کنند، توانست چهارده سال زودتر از سند چشم‌انداز از نظر تولید علم در منطقه رتبه اول را داشته و در جهان رتبه شانزده را کسب کند.
 
وی تأکید کرد: با وجود تمام تبلیغات سوئی که در رسانه‌های غربی و دنباله‌های داخلی آنان انجام شده و تحریم‌های فلج کننده‌ای که داشته‌اند، اما با الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس، آموزش عالی این مملکت پیرو رهنمودهای رهبری است و محال است در فضای ترسیمی غرب حرکت کند.
 
وزیر علوم ادامه داد: امروز کسانی که به خیالشان ابرقدرت‌های تاریخی هستند، ما را در تحریمی قرار دادند که ملت و جامعه دانشجویی را به زانو درآورد، اما جامعه دانشگاهی با صرفه‌جویی حتی از غذای خود خواهد زد؛ اما جلوی استکبار کوتاه نمی‌آید و انقلابی‌گری را در تقابل با تحریم تعریف می‌کند.
 
وی در پایان گفت: جامعه دانشجویی رسانه‌های سیاه‌نما را صهیونیستی می‌داند و در مقابل طرح فریب که می‌گوید «فلانی می‌آید و فلانی نمی‌آید» و کسانی که بعد از فتنه و مشخص شدن موضع ملت، یکبار نیز علیه فتنه صحبت نکردند، هوشیار است، همچنین در سال تحصیلی که انتخابات در آن انجام می‌شود، اجازه نفوذ دشمن را نخواهند داد و نشاط سیاسی را با کف و سوت و توهین تمایز می‌دهد./932/پ202/س
ارسال نظرات