۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۴۷۴
امام جمعه کوت عبدالله اهواز:

گسترش فرهنگ ناب شیعی سبب هراس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوت عبدالله اهواز با بیان این که امام رضا (ع) زمینه ورود تشیع به ایران را فراهم کرد، گفت: فرهنگ تشیع امروز به برکت ورود امام رضا به ایران در سراسر جهان گسترش یافته است.
نماز جمعه کوت عبدالله، حجت الاسلام خضيراوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله اهواز امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با ابراز تعجب از سخن اوباما در واکنش به فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه  «ما نمی توانیم مانع پخش این فیلم شویم» تصریح کرد: این سخن اوباما بیانگر سرمایه گذاری بسیار آمریکا و صهیونیزم برای ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت رسول اکرم(ص) بوده است.

خطیب نماز جمعه کوت عبدالله ادامه داد: آمریکا همه ضررهای مالی و جانی و آبرویی را برابر جهان خریده اما مانع پخش این فیلم نمی شود؛ چرا که خود سازنده آن است.

وی با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع)، به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر «خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است» گفت: با ورود به امام رضا(ع) به خوزستان فکر تشیع در ایران رواج یافت، چراکه به قول شهید مطهری «مردم ایران، مردمی عقل گرا هستند»؛ از این رو با دریافت حقانیت اهل بیت(ع) مکتب اسلام و مذهب تشیع را پذیرفتند.

حجت الاسلام خضیراوی با بیان این که امام رضا (ع) زمینه ورود تشیع به ایران را فراهم کرد، ابراز داشت: امام رضا(ع) حق بزرگی بر گرد بر گردن مسلمانان به ویژه ایرانیان دارد؛ بنابراین باید حق آن امام همام را به شکل شایسته ادا کنیم.

امام جمعه کوت عبدالله با تبریک هفته دفاع مقدس، بصیرت در دفاع مقدس را نقش نخست و اساسی دانست و بیان داشت: بصیرت و عمل به هنگام مردم سبب پیروزی در دوران دفاع مقدس بود؛ از این رو اکنون نیز باید از آن دوران الگو گرفت تا در برابر توطئه های دیگر دشمن پیروز شد.

وی در پایان از دست اندرکاران برگزاری جشن های میلاد امام رضا(ع) و هفته دفاع مقدس در ناحیه کوت عبدالله تشکر کرد و اظهار داشت: به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک با تشکیل ستادهای غدیر بتوانیم به جشن های باشکوهی در این خصوص برگزار کنیم./9454/پ203/س

ارسال نظرات