۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۰۴۷۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم:

مسئولین دفاع از ولایت و پای بندی به اصول را از امام رضا بیاموزند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، فدا نکردن حقایق برای مصالح، پای بندی به اصول و ارزش ها، دفاع از ولایت و پیروی از امامت را به عنوان درس های امام رضا(ع) برای مسئولین ذکر کرد.
دهه کرامت

حجت الاسلام ابراهیم بهمنی، رییس اداره تبیلغات اسلامی رباط کریم با اشاره به ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) حجت خدا بر مردم بودند و انس و جن از وجود ایشان بهره می گرفت.

وی اضافه کرد: این امام بزرگ در زمان خود عالم ترین انسان از نظر ابعاد دینی و سیاسی بود که این اوصاف بر جوامع اسلامی تأثیرات مثبتی داشت.

حجت الاسلام بهمنی بیان داشت: امام رضا(ع) با حضور خود در کشور ایران فرهنگ این کشور را تحولی عظیم بخشید و توانست فرهنگ ولایت و اهل بیت(ع) را در این کشور حاکم کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم بیان داشت: با آمدن امام هشتم(ع) به ایران سادات و بستگان این بزرگوار به کشور ما تشریف آورند و برای دفاع از ولایت از جان خود گذشتند.

وی در ادامه افزود: امروز بارگاه امام رضا(ع) پناهگاه شیعیان است و به قطب های فرهنگی و هدایتی برای حوزویان تبدیل شده است.

حجت الاسلام بهمنی به درس های سیاسی که مسؤولان کشور باید از این امام عزیز بگیرند اشاره و تأکید کرد: امام رضا(ع) حقیقت را فدای مصلحت نکرد و به اصول و ارزش ها پای بند بود.

وی در ادامه اضافه کرد: دفاع از ولایت و پیرو امامت بودن از دیگر درس هایی است که مسؤولان کشور از ایشان باید پند بگیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم بیان داشت: از مهم ترین درس های اجتماعی که امام رضا(ع) به مردم دادند این بود که در ولایت خداوند زندگی کنند.

وی در پایان به اهانت دشمنان کور دل به ساحت مقدس پیامبر(ص) اشاره و تصریح کرد: این اهانت ها حرکت مزدوران شیطان است که ما نمونه های آن را در تاریخ نیز مشاهده کرده ایم که با توجه به این امر وظیفه روحانیون و طلاب ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام تا آخرین قطره خون است./957/ت302/ص 

ارسال نظرات