۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۰۴۸۹

قدردانی آیت الله علم الهدی از هیات نظارت بر مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی با تأکید براین که نمادهای دفاع مقدس جزو مقدسات ما است، اهانت روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس را محکوم و از اعضای هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل توقیف این روزنامه تقدیر کرد.
آيت الله سيداحمد علم الهدي امام جمعه مشهد آيت الله علم الهدي
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به نظر خاص و جایگاه خادمان بارگاه رضوی نزد آن حضرت، اظهار داشت: ایشان حتی در لحظه شهادت هم دغدغه خادمان خود را داشتند، خادمی حضرت رضا(ع)، بزرگ ترین سرمایه، عزت و شرافت در زندگی است.
 
وی با اشاره به ابراز شور وشعف مردم و برپایی جشن های دهه کرامت در 75 کشور دنیا، به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره اشاره و تصریح کرد: عشق ورزی دلدادگان امام رضا(ع) یا از روی احساسات زودگذر است و یا بر مبنایی عقلانی که امام عشق و ولایت مداری عقلانی را از ما انتظار دارند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: این بدان معناست که در همه مسائل زندگی آن گونه که امام از ما انتظار دارند، رفتار کنیم چنان که ایشان در جریان مبارزه با مأمون و پیکار با نقشه های شیطانی او همه دارایی خود حتی خانواده شان را به میدان آوردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: امروز استکبار جهانی بیش از پیش در پی براندازی اسلام است، اما هر چه نقشه می کشند و توطئه می کنند نتیجه عکس می گیرند، در طی همین چند روز که از پخش فیلم توهین امیز در امریکا می گذرد، بیش از 150 هزار جلد قرآن در امریکا و اروپا به فروش رسیده است.
 
وی، موج اسلام خواهی ایجاد شده در دنیا را بی سابقه خواند و گفت: باید با همه وجود در عرصه حمایت از دین ایستادگی کنیم؛ ایران اسلامی، سرزمین دفاع مقدس است، رزمندگان ما در جبهه ها سربند منقش به نام ائمه اطهار(ع) می بستند و عازم عملیات می شدند، این یعنی همه وجود خود را وقف ائمه معصومین(ع) کرده بودند.
 
امام جمعه مشهد ادامه داد: خدا لعنت کند عناصر ناپاک مزدور اجنبی را که این مفاهیم و نمادهای دفاع مقدس را به تمسخر می گیرند.
 
وی با اشاره به توهین روزنامه شرق به رزمندگان دفاع مقدس، از هیات نظارت بر مطبوعات جهت توقیف این روزنامه تشکر کرد و گفت: نمادهای دفاع مقدس جزء مقدسات ما است؛ رزمندگان ما از روی عشق متکی به عقلانیت و با چشمی به مراتب بیناتر از همه به نبرد با دشمن رفتند، دیدگانشان بهشت و نعمات اخروی را می دید./930/پ202/ج
ارسال نظرات