۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۴۹۰
امام جمعه زنجان:

اهانت به مقدسات اسلامی برای دشمنان گران تمام خواهد شد

خبرگزاری رسا – نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اهانت به مقدس‌ترین مقدسات اسلامی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار گران تمام خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با تاکید بر این‌که اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام از سوی تمامی پیروان ادیان الهی محکوم شده است، اظهار داشت: چنین اقدامات شوم و مذبوحانه‌ای با هدف اسلام‌هراسی و توقف بیداری اسلامی و همچنین انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


وی با تاکید بر این‍‌‌ که اهانت به مقدس‌ترین ارزش های اسلامی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار گران تمام خواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان با چنین اقدامات ابلحانه‌ای آتش خشم مسلمانان از استکبار و نظام سلطه را بیش از گذشته برافروختند و در آینده نزدیک شاهد تحولاتی بزرگ در منطقه و غرب خواهیم بود.

امام جمعه زنجان با بیان این‌که اهانت آشکار به مقدسات اسلامی در سال های گذشته نتیجه عکس به همراه داشته است، تصریح کرد: چنین اهانت‌هایی موجب هوشیاری امت اسلامی و الهام از آرمان های انقلاب اسلامی ایران برای نهضت بیداری اسلامی شد که نتیجه آن سقوط دست نشانده‌های وابسته به غرب در منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد: منشور حقوق بشر هیچ گاه اجازه اهانت به مقدسات پیروان ادیان الهی را نداده است، این چه آزادی بیانی است که می تواند به اشرف مخلوقات عالم و رحمت عالمیان اهانت کند، اما نمی تواند در خصوص افسانه هولوکاست حتی تامل داشته باشد.

وی ساخت فیلم موهن با حمایت مالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را اوج خوی ضددینی سردمداران غربی دانست و افزود: از دیگر اهداف استکبارجهانی از ساخت این فیلم موهن، ایجاد تفرقه و دودستگی میان مسلمانان جهان است که همواره با شکست مواجه شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن موسوم حج اظهار داشت: با وجود تلاش‌های ضداسلامی دشمنان، مناسک حج امسال تجلی ‌همدلی، وفاق و وحدت بیش از یک میلیارد مسلمان اقصی نقاط جهان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که همواره مدعی حقوق بشر بوده و با مظلوم‌نمایی بزرگ ترین جنایات بشری را مرتکب شده، متهم ردیف اول کشتار کودکان فلسطینی است.

وی با تاکید بر این‌که رژیم جعلی صهیونیستی جنایات متعددی با نام حقوق بشر انجام می دهد، افزود: رسانه‌های غربی وابسته به این رژیم بسیاری از جنایاتش را سانسور می کنند، این در است حالی که سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این اعمال ننگین ضدبشری از خود نشان نمی دهند./935/پ202/ج

ارسال نظرات