۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۵۰۵
امام جمعه خرم آباد:

حمله به ایران سبب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد سخنرانی رییس جمهور ایران در نیویورک را مایه رسوایی غرب برشمرد و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی همانند خانه عنکبوت است و حمله به ایران پایان عمر کثیف آنها را به دنبال خواهد داشت.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امام جمعه خرم آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ابراز داشت: سخنرانی رییس جمهور در این مجمع سبب شد تا ایران بار دیگر مرکز افکار عمومی جهان شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی سخنرانی رییس جمهور ایران در نیویورک را مایه رسوایی غرب برشمرد و افزود: رژیم صهیونیستی همانند خانه عنکبوت است و حمله به ایران پایان عمر کثیف این رژیم را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این که اسرائیل در برهه کنونی از هیچ قدرتی برخوردار نیست تأکید کرد: قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و 22 روزه غزه معلوم شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان آمریکای جنایتکار را شایسته مدیریت جهانی ندانست و افزود: این مدیریت باید به دست انسان‌های صالح برسد.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود مردم را پشتوانه و حامی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تأمین نظم و امنیت درکشور تنها با ارتباط تنگاتنگ مردم با نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان این که نیروی انتظامی از حمایت رهبری برخوردار است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به عنوان مجاهدان در راه خدا یاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه اول خود با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) این امام همام را مظهر مکارم اخلاقی و معدن علم و دانش معرفی کرد و گفت: همگان باید به تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه بپردازند؛ چرا که این فرهنگ مایه سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است./9464/پ203/ب

ارسال نظرات