۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۵۲۵

خادمان رزمنده آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه تجلیل شدند.

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خادمان رزمنده دفاع مقدس آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تجلیل شدند.
خادمان حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم تجلیل از خادمان رزمنده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) با حضور جمعی از خادمان حرم مطهر در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.
در این مراسم سید مرتضی روحانی مدیر کل حراست آستانه مقدسه در سخنانی هفته دفاع مقدس را گزامی داشت و بیان داشت: حضور در جبهه های دفاع مقدس برای رزمندگان بزرگترین توفیق و افتخاری است که با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نخواهد بود.
وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای بیگانه از صدام خاطرنشان کرد: از طرفی صدام از حمایت حکومت‌های استکبار برخوردار بود و از طرفی دیگر بنی‌صدر در داخل کشور خیانت‌های زیادی انجام داد و بدون امداد الهی موفقیت رزمندگان ما محقق نمی‌شد.
روحانی عنوان کرد: ایمان، اعتقادات عمیق دینی و پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) مهمترین عامل پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس بود.
در ادامه این مراسم احمد حاجی‌زاده معاون اداری و مالی آستانه مقدسه قم در سخنانی ابراز داشت: پیروزی در دفاع مقدس حاصل تبلور ایمان مردم بود.
وی خاطرنشان کرد: خدمت در حرم کریمه اهل‌بیت(س) خدمت در جبهه فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این عرصه تأثیرگذار باشیم.
حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به اهانت بیگانگان به ساحت مقدس رسول الله(ص) اظهار داشت: در کنار محکوم کردن این اقدام ضد اسلامی و غیر اخلاقی، از درگاه حق خواستار سرنگونی نظام استکبار هستیم.
در پایان این مراسم نیز از خادمان رزمنده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تجلیل به عمل آمد و هدایایی از طرف تولیت این آستانه مقدسه به آنان اهداء شد./997/د103/ن
ارسال نظرات