۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۵۴۱

هفته پژوهش در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی از آغاز هفته پژوهش در حوزه علمیه خاتم الاوصیاء تهران جهت آمادگی طلاب برای جشنواره علامه حلی خبر داد.
مدرسه علميه خاتم الاوصياء تهران

حجت الاسلام مصطفی احمدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه‌های پژوهشی این حوزه علمیه تصریح کرد: مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تابستان هر سال، اردوی مشهد مقدس را جهت پژوهش و تحقیق طلاب در کتابخانه‌های مهم و معروف این شهر برگزار می‌کند و طلاب این مدرسه نتایج تحقیقات خود را به صورت مقاله تدوین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از امروز شنبه هشتم مهرماه، هفته پژوهش در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران شروع می‌شود که بر سه محور برنامه‌های آموزشی، کارگاه نگارش و کارگاه ویرایش برنامه‌ریزی شده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء با اشاره به جزئیات محورهای برنامه‌ریزی هفته پژوهش ابراز داشت: برنامه‌ آموزشی با هدف اهمیت تحقیق، آموزش نحوه جمع بندی فیش‌ها و شروع نگارش، آموزش آیین نگارش و کارگاه نگارش با هدف نظارت و تصحیح توسط اساتید و کارگاه ویرایش با هدف بررسی کیفیت مقالات بر اساس نکات مورد نظر جشنواره علامه حلی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برنامه‌های روزانه هفته پژوهش اظهار داشت: برنامه‌های هفته پژوهش هر روز از ساعت 7صبح تا 18 غروب خواهد بود و از شنبه تا پنج شنبه، هر روز از ساعت 7 تا 8 کلاس اصول نگارش مقاله، از ساعت 8 تا 9 نگارش مقاله، از ساعت 13 تا 14 جلسه با استاد ناظر و از ساعت 17 تا 18 نشست‌های علمی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: عصر شنبه هشتم مهرماه، دکتر مرادی، دکترای فسلفه برای طلاب نشست علمی برگزار خواهد کرد و یکشنبه صبح معاون پژوهش حوزه علمیه استان تهران و دبیر جشنواره علامه حلی در مورد روند برگزاری جشنواره و کیفیت مقالات سخنرانی خواهند کرد و عصر روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ناصر محمدی و محمد علی امرالله، نفرات اول جشنوار علامه حلی که از طلاب این مدرسه علمیه هستند در مورد کیفیت مقاله و انتقال تجربیات خود، سخنرانی خواهند کرد./958/ت302/ص

ارسال نظرات