۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۵۵۰
مفتی اعظم اهل تسنن لبنان:

شرکت گوگل باید فیلم موهن را حذف کند

خبرگزاری رسا ـ مفتی اعظم اهل تسنن لبنان در تماس تلفنی با وزیر ارتباطات لبنان خواست که نامه ای به شرکت گوگل ارسال کند و مراتب اعتراض علما به فیلم موهن را ابلاغ و فیلم ضد اسلامی را از یوتیوب حذف کند.
محمد رشيد قباني مفتي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الانتقاد، شیخ محمد رشید قبانی مفتی کل اهل سنت لبنان در گفت‎وگو تلفنی با نقولا صحناوی وزیر ارتباطات لبنان، ضمن محکوم کردن فیلم موهن آمریکایی- اسرائیلی توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: این وزاتخانه نامه ای به شرکت گوگل بنویسد و از آنها بخواهد که فیلم ضد اسلامی را از یوتیوب حذف نماید که دیگر بیش از این خون مسلمانان را به جوش نیاورد.


نقولا صحناوی وزیر ارتباطات لبنان نیز در این گفت و گوی تلفنی گفت: بعد از پیگیرهای لازم از دستگاه های قضایی و گرفتن مجوز این کار حتما مراتب اعتراض علمای اسلام را به شرکت گوگل خواهم رساند.


گفتنی است پس از توهین و جسارت به ارزش‎های اسلامی در کشورهای آمریکا،فرانسه، آلمان و اسپانیا موجی از اعتراضات ضداستکباری در دنیا ایحاد شد و علمای شیعه و سنی مکررا این اقدام ضد اسلامی را محکوم کردند و از شرکت گوگل خواستند که فیلم موهن به پیامبر اسلام را از صفحه یوتیوب حذف کند./994/ب902/ک

ارسال نظرات