۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۶۲۸
نظریه پرداز معروف آمریکایی؛

اسرائیل دیوانه است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه و نظریه پرداز معروف آمریکایی با انتقاد از سیاست‌های اسرائیل علیه ایران گفت: اسرائیلی‌ها به دنبال بهانه برای راه اندازی جنگ آمریکا با ایران هستند.
1

به گزارش خبرگزاری رسا، نوام چامسکی، تحلیلگر ارشد مسائل خاورمیانه در مصاحبه با یک وب سایت غربی درباره تهدید صورت گرفته از سوی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، گفت: اسرائیل رژیمی بسیار دیوانه است و به دنبال بهانه برای حمله نظامی به ایران است.

 

وی افزود: اسرائیل در حال اجرای توطئه ای است تا میان آمریکا و ایران جنگ به راه اندازد. بوجود آوردن حادثه‌ در خلیج فارس سخت نیست، خلیج فارس سرشار از موشک‌های دریایی، هواپیمابرها، و ناوشکن‌های آمریکایی است و هر حادثه کوچکی نظیر برخورد یک قایق موتوری یا یک قایق ماهیگیری به یک ناو هواپیمابر می‌تواند جنگی به راه بیاندازد.

 

چامسکی تاکید کرد: تفکر ایران خطرناک، تفکری بسیار ساختگی است، رژیم صهیونیستی نیز باید به معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی بپیوندد و آمریکا به حمایت از این رژیم در ساخت تسلیحات هسته‌ای دست بردارد. این چیزی است که برای پایان دادن به آنچه که شما فکر می‌کنید تهدید ایران است، لازم است.

 

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زیردریایی‌هایی را از آلمان خریداری کرده که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند و می‌توانند در خلیج فارس مستقر شوند./982/ب902/د

ارسال نظرات