۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

مشی ملت ایران با فشار اقتصادی کمرنگ نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: امروز استکبار می‌خواهد با اهرم فشار اقتصادی، امت اسلامی را از مشی انقلابی و بیداری اسلامی که رخ داده، دور سازد تا به این وسیله به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست هم اندیشی روحانیان مستقر استان در رشت با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان علیه ارزش های اسلامی، گفت: روحانیت به عنوان افسران جبهه مقدس فرهنگی نقش مهم و بی بدیلی در این خصوص بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: امروز استکبار می‌خواهد با اهرم فشار اقتصادی، امت اسلامی را از مشی انقلابی و بیداری اسلامی که رخ داده، دور سازد تا به این وسیله به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به نقش مهم و کلیدی مبلغان در نشر و گسترش احکام ناب اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیت باید با بازگویی توطئه‌های استکبار جهانی علیه دنیای اسلام و تأکید بر وحدت و همدلی، بستر حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که مبلغان در این شرایط حساس، افسران جبهه فرهنگی هستند، افزود: مبلغ نمونه کسی است که با آشنایی کامل نسبت به مسائل، اوضاع داخلی و خارجی، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که رسالت انبیا و اولیای الهی در تاریخ وظیفه ای جامع و فراگیر بوده است، تصریح کرد: امروز نیز روحانیت وظیفه جامع و فراگیری در تبیین اسلام ناب برعهده دارد.

 

وی با اشاره به این که رسالت علما و روحانیان همان وظیفه و تکلیف پیامبران الهی است، تصریح کرد: رسالت پیامبران الهی همه زوایای زندگی فردی، عبادی، اجتماعی و سیاسی انسان و جوامع بشری را دربرمی‌گرفت و امروز روحانیت نیز چنین رسالتی را بر عهده دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که روحانیت باید همه توان خود را در جهت استمرار حرکت انبیای الهی به کار گیرد، گفت: هدایت و رهبری معنوی جوامع بر عهده روحانیت است.

 

وی با یاد آوری دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی و در برابر دنیای استکبار، با کمک و توکل از خداوند متعال و پیروی از مکتب اهل بیت (ع) بود.

 

حجت‌الاسلام یاری اضافه کرد: بی‌شک امروز هم برای پیروزی در مقابل هجمه‌های دشمنان، رضایت خدا و اهل بیت (ع) به وحدت امت اسلامی در برابر استکبار است و با وحدت اسلامی می‌توان به مقابله با استکبار پرداخت.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: اگر بپذیریم که دشمن سنگر های خود را نه در مرزها بلکه در کنج خانه‌های ما ایجاد کرده طبیعی است که انتظار داشته باشیم روحانیان و خصوصاً طلاب جوان با صراحت و شجاعت در این میدان حضور جدی داشته باشند./950/پ202/ب

ارسال نظرات