۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۷۷۵

چند خبر کوتاه از آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ محکومیت هتاکان به ساحت پیامبر اکرم در کارگاه گفتمان دینی، برگزاری مراسم گلریزان با حضور امام جمعه ماکو، برگزاری تجمع اعتراض آمیز نسبت به هتک حرمت به پیامبر در مهاباد و صدور بیانیه مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مهاباد از جمله اخبار کوتاه آذربایجان غربی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،  به دنبال استمرار حرکتهای مردمی در اعتراض به انتشار فیلمی موهن علیه پیامبر بزرگوار اسلام اساتید، علما و کارشناسان حاضر در کارگاه هم اندیشی گفتمان دینی با انتشار  بیانیه ای اقدام رژیم جعلی اسرائیل و آمریکای سلطه گر را در اهانت به پیامبر عظیم اسلام محکوم کردند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر دست پلید عناصر شیطان صفت از آستین ایادی صهیونیسم و استکبار درآمد و با اهانت به ساحت شریف ترین، مهربانترین و پاکترین مخلوق الهی، ماهیت ضد دینی و منفور خود را به نمایش گذاشت.

 

ما اساتید،کارشناسان و اعضای شرکت کننده در دومین کارگاه هم اندیشی گفتمانهای دینی آذربایجان غربی با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه جانفشانی این عمل ننگین و شرم آور را محکوم کرده و خواستار مجازات عوامل دست اندرکار این اقدام سخیف هستیم .

 

برگزاری جشن گلریزان با حضور امام جمعه ماکو

با حضور حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو ، حمید احمدیان فرماندار و جمعی از هنرمندان سینما،تئاتر و تلویزیون کشور و مردم خیر و نوع دوست ماکو جشن گلریزان در محل سالن ورزشی حضرت ولی عصر (عج) این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام ایوب رنجبری در این مراسم گفت: انسان های نیکوکار و خیر با کمک و یاری رساندن به نیازمندان آثار خیر خود را در اعمالشان ثبت می کنند.

 

وی افزود: کمک به نیازمندان و شاد کردن دل آنان رضایت خداوند را به دنبال دارد و مطمئنا در قیامت از پاداش خدا بهره مند خواهد شد.

 

در این مراسم مردم خیر و نوعدوست شهرستان ماکو برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند و خانواده های آنان بیش از 150 میلیون ریال اهدا کردند.

 

مردم مهاباد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) راهپیمایی می کنند

 

بنابر اعلام اداره تبلیغات اسلامی مهاباد، مردم این شهرستان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) راهپیمایی باشکوهی را در روز سه شنبه برگزار خواهند کرد .

 

این سازمان با صدور اطلاعیه ای از مردم مسلمان و همیشه در صحنه مهاباد دعوت کرد در این حرکت دینی و اسلامی که ساعت 30/ 10 صبح فردا برگزار خواهد شد، بطور گسترده شرکت کنند.

 

 

در این اطلاعیه مسیر حرکت راهپیمایی پس از تجمع برادران در فلکه شهدا و خواهران در فلکه فرمانداری از خیابان صلاح الدین ایوبی، چهار راه آزادی خیابان جمهوری تا فلکه شهرداری اعلام شده است .

 

بیانیه مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مهاباد در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص)

 

مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مهاباد در بیانیه ای با محکوم کردن ساخت فیلم موهن در هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از مردم غیور و با ایمان این شهرستان خواست در این راهپیمایی شرکت کنند .

 

در این بیانیه از شهروندان مهابادی خواسته شده است ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلام به دشمنان نشان دهند با وحدت و هوشیاری مسلمانان ریشه توطئه ضد اسلامی از سوی صهیونیستیها و آمریکاییها خشکانده خواهد شد .

 

گفتنی است، دفتر امام جمعه و ائمه جماعات مهاباد، فرمانداری، بسیج و قرارگاه امام سجاد و سپاه مهاباد، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی، دانشگاههای آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی مهاباد، اداره آموزش و پرورش ، امور بانوان فرمانداری ،شهرداری، اتحادیه تاکسیرانی واتوبوسرانی مهاباد ،جهاد کشاورزی وجامعه ورزشی مهاباد نیز با صدور بیانیه های جداگانه خواستار حضور پر شور مردم در راهپیمایی و اعلام انزجار و نفرت از هتاکان حرمت پیامبر اکرم (ص) شدند./936/د101/ب

ارسال نظرات