۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۰۸۰۲
رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر:

عزم جدی برای حل معضل بدحجابی وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر با بیان این که عزم جدی برای حل معظل بدحجابی وجود ندارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با صلابت وظایف خود را مبنی بر برقراری امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی انجام دهد.
حجاب

حجت الاسلام محسن حیدری، رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور، تصریح کرد: جامعه سالم، متکامل و توسعه یافته در گرو امنیت، آرامش و معیارهای اسلامی است.

وی با اشاره به مبارزه دشمنان با معنویات و ترویج لذت جویی زودگذر میان جوانان، عنوان داشت: امروزه به وضوح شاهد آن هستیم که غرب با دوری از مسائل اخلاقی و معنوی، امنیت اخلاقی خود را متزلزل و به چالش کشیده و سبب مصرف بیش از حد قرص های اعصاب و روان گردان در غرب شده است.

 حجت الاسلام حیدری با تأکید بر این که در قرن 21 سیاستمداران غرب متوجه شکستشان در مبارزه با دین شده اند و به اهمیت حفظ بنیان خانواده پی بردند، بیان داشت: عدم زندگی بر اساس برنامه اسلام سبب ایجاد مشکلات زیادی شده است.

وی با اشاره به گسترش فساد در برخی از مکان های هنری، ورزشی، تفریحی، تفرجگاه ها و هتل ها، اظهار کرد: حل شدن این موضوع با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است و باید دوره های این چنینی برای مدیران مربوطه مخاطبان آنها برگزار شود و در غیر این صورت برخورد قاطع نیروی انتظامی نیز لازم است.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر بیان کرد: متأسفانه برخورد با بدحجابی در جامعه رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و آن عزم جدی در کشور برای حل این معضل وجود ندارد.

وی با بیان این که  مبارزه با بدحجابی خواهان عزم ملی و همکاری همه جانبه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با صلابت وظایف خود را مبنی بر برقراری امنیت اخلاقی و مبارزه با بدحجابی انجام دهد.

حجت الاسلام حیدری با تأکید بر این که نباید فراموش کرد که موضوع حجاب نیازمند تبلیغ دینی به روز است که متأسفانه در این زمینه  ضعیف عمل کردیم، بیان داشت: هنر باید در خدمت ارزش های اسلامی در بیاید چراکه رسا ترین بیان، بیان هنر است.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر در پایان پیرامون علنی کردن مجاهدت های نیروی انتظامی، افزود: بیان دستاوردهای نیروی انتظامی در حد نیاز برای عبرت گرفتن دیگران باشد تا آسیبی به امنیت روانی جامعه نزند./9463/ت302/ب

ارسال نظرات