۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۸۱۵
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل:

فیلم موهن مورد نفرت پیروان همه ادیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل گفت: دشمنان در راستای سیاست اسلام‌هراسی به مرحله‌ای رسیده‌اند که اهانت به مقدسات ادیان الهی را تنها راه نجات خود از ورطه سقوط می دانند.
فيلم موهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اقشار مختلف مردم اردبیل به  طلاب، دانشجویان، بازاریان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران روز گذشته با شرکت در راهپیمایی پرشور در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام، فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند.


مردم اردبیل در اعتراض به تولید و انتشار فیلم موهن، با شعارهایی همچون ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فریاد «لبیک یا رسول‌الله » خشم و انزجار خود را از اهانت کندگان به ساحت پیامبر گرامی اسلام ابراز داشتند.

 

مردم اردبیل امروز در حالی راهپیمایی پرشوری در خیابان‌های مرکزی شهر برپا کردند، که با در دست داشتن پارچه‌های نوشته هایی خواستار محاکمه عاملان اهانت به ساحت انبیای الهی و ادیان آسمانی بودند.

 

راهپیمایان با شعارهای ضداستکباری بر تحرک جامعه بین‌المللی و بشری در محکومیت حرکت ددمنشانه استکبار علیه مسلمانان و ادیان الهی تاکید کردند و بازارایان با تعطیلی مغازه‌های خود ضمن حمایت از ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) این توطئه صهیونیستی آمریکایی ر محکوم کردند.

 

حجت الاسلام نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه  اردبیل در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در اردبیل اظهار داشت: دشمنان در راستای سیاست اسلام‌هراسی به مرحله‌ای رسیده‌اند که اهانت به مقدسات ادیان الهی را تنها راه نجات خود از ورطه سقوط می‌دانند.

 

وی با بیان این‌که فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی مورد نفرت پیروان تمام ادیان الهی است، گفت: شخصیت نورانی پیامبر گرامی اسلام به عنوان رحمت عالمیان بسیار فراتر از آن است که یک فیلم موهن بتواند خدشه‌ای ایجاد کند، در حقیقت دشمنان با این اقدام نابخردانه موجب وحدت بیش از پیش امت اسلامی شده اند.

 

حجت الاسلام نوروزی هتک حرکت رسول مکرم اسلام را عامل رسوایی چهره پلید دشمنان دانست و افزود: توجیه این اقدام مذبوحانه با عنوان آزادی بیان بسیار مضحک و نامعقول است، اگر آزادی بیان در غرب وجود دارد، چرا نفی واقعه هولوکاست در غرب جرم محسوب می شود.

 

گفتنی است، این راهپیمایی با تکبیر و قرائت بیانیه پایانی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام پایان یافت./935/پ203/س

ارسال نظرات