۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۸۶۳

جشنواره سراسری نماز و نیایش پیام آور آرامش معنوی درجامعه

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش پیام آرامش معنوی در سطح جامعه است.
جشنواره عکس نماز و نيايش


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان با بیان ضرورت غنی سازی فرهنگ دینی در جامعه اظهار کرد: تلفیق هنر با دین می‌تواند در فرهنگ‌سازی هنر دینی درجامعه نقش مطلوبی داشته باشد.


وی با بیان اینکه می‌شود از پرده سینما و تلویزیون برای اشاعه فرهنگ دینی بهره برد اذعان کرد: به تصویر کشیدن بارزترین نماد بندگی می‌تواند به پویایی معنوی در یک جامعه کمک کند.


عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه هنر ظرفیت فراوانی در بیان فرهنگ دینی دارد گفت: با استفاده از ابزار هنر باید روح عبادات خاص خداوند را به تصویر کشید.


وی با بیان اینکه ستایش خدا در قالب نماز و نیایش بسیار زیباست گفت: کسانی که نسبت به تولید فیلم دینی اقدام می کنند باید خود از مبانی دینی آگاه باشند تا بتوانند با ظرافت خاص فرهنگ دینی را گسترش دهند.


غرویان در پایان سخنان خود به برگزاری جشنواره سراسری نماز ونیایش به روایت دوربین اشاره و ابراز کرد: بیان مفاهیم دینی با زبان هنر می تواند و شرح وبسط آن به صورت یک جشنواره سراسری می‌تواند پیام مهم آرامش معنوی را به دورترین نقاط دنیا برساند.


جشنواره سراسری نماز ونیایش به روایت دوربین به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان بهمن ماه در قم برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند براکسب اطلاعات بیشتر به آدرس  www.iycs.ir مراجعه کنند./916/د102/ن

ارسال نظرات