۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۸۶۸

آخرین وضعیت کاروان‌های دانشجویی در کربلا

خبرگزاری رسا ـ علی اکبری با اشاره به آغاز سال تحصیلی و تغییر و تحول در اعزام ها گفت: پیش از این، روزانه 3 کاروان دانشجویی به عراق اعزام می شد که با شروع سال تحصیلی این 3 کاروان به 2 کاروان تقلیل یافت.
بين الحرمين

به گزارش خبرگزاری رسا، یدالله حاجی علی اکبری نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق  به تشریح آخرین وضعیت کاروان های دانشجویی در نجف و کربلا پرداخت.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 کاروان از استان های کرمانشاه و اصفهان وارد نجف اشرف می شوند گفت: امروز عصر 2 کاروان از دانشگاهیان استان های تهران و سمنان پس از اقامت 3 روزه در نجف، عازم کربلای معلی می شوند.

 علی اکبری افزود: این کاروان ها در مسیر به زیارت قبور زید بن علی(ع) فرزند امام زین العابدین(ع)، رشید هجری از یاران باوفای امام علی(ع)، ایوب نبی (ع) و 2 طفلان مسلم می روند که برخی از این مکان ها فقط خاص کاروان های دانشگاهیان است.

 نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق ادامه داد: روز گذشته یک کاروان از دانشگاهیان استان زنجان نیز عازم کربلای معلی شد.

 به گفته وی کاروان استان های کرمان و تبریز نیز روز گذشته از کتابخانه امام حسن مجتبی (ع)، مرقد علامه امینی، مرقد و کتابخانه شهید صدر و بیت حضرت امام خمینی (ره) بازدید بعمل آوردند.

 علی اکبری با اشاره به آغاز سال تحصیلی و تغییر و تحول در اعزام ها نیز گفت: پیش از این، روزانه 3 کاروان دانشجویی به عراق اعزام می شد که با شروع سال تحصیلی این 3 کاروان به 2 کاروان تقلیل یافت./917/د102/ن

ارسال نظرات