۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۸۷۸
دبیر ستاد اقامه نماز بهشهر:

اهانت به ساحت مقدس پیامبر توهین به عالم هستی و آفرینش است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز بهشهرگفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اهنت به کل هستی و آفرینش است.
حضرت محمد (ص)

حجت الاسلام مهدی خوشرو، دبیر ستاد اقامه نماز بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با بیان این که اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اهانت به کل هستی و آفرینش است، گفت: دشمن با این اهانت خود کل هستی و ادیان مختلف را زیر سوال برده است و نباید در این رابطه کوتاه آمد و سکوت کرد.

 

وی اظهار کرد: دشمنان دین مبین اسلام با انجام این کار، بیشرمانه بدنبال تحقیر مسلمانان بودند، اما خروش بی نظیر مسلمانان جهان لرزه بر اندامشان افکند و نابودی شان را نزدیک تر کرد.

 

به گفته حجت الاسلام خوشرو، دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر اکرم(ص) مقدمات نابودی خود را فراهم ساختند و خود مسبب نابودی و هلاکت خود شدند.

 

وی با بیان این که این حرکت دشمن، نشان از ضعف، زبونی و سرگشتگی آنهایی است که از اسلام سیلی خورده اند، گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران و بیداری امروز ملت های مسلمان منطقه سیلی محکم دنیای اسلام به استکبار بود و این  اقدامات غرب، نتیجه همان سیلی است.

 

حجت الاسلام خشرو به تلاش های غرب در جهت کمرنگ کردن محبوبیت اسلام اشاره کرد و بیان داشت: همه دست نشانده های آمریکا و انگلیس دست به دست هم دادند تا بگویند اسلام در جهان غرب جایی برای خودنمایی ندارد و تلاش کردند مسیحیت را دین مطرح عالم معرفی کنند.

 

دبیر ستاد اقامه نماز بهشهر یادآور شد: اکنون مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی بیشتری در جهت نابودی دشمن گام برداشته اند و حضور گسترده مسلمین در تظاهرات و راهپیمایی ها بیانگر این ادعا است.

 

وی گفت: این عمل ننگین و شرم آور آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها ذره ای از عظمت و کرامت پیامبر اعظم اسلام (ص) را ، نکاسته بلکه مسلمانان جهان را بیش از پیش منسجم تر و متحدتر کرد.

 

حجت الاسلام خوشرو ادامه داد: این اهانت ها ریشه در عمق حماقت دشمنان اسلام دارد و بیانگر حماقت دشمن در برابر اسلام و ترس و هراس آنان در اسلام خواهی جهانی است.

 

وی گفت: همه مسلمانان باید در نهایت اتحاد و همبستگی در جهت نابودی دشمن و استقرار اسلام در جهان گام بردارند و در این رابطه با همه توان وارد شوند./950/پ203/س

ارسال نظرات