۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۸۷۹
استاد حوزه و دانشگاه:

توهین به ساحت پیامبر نشان از اضمحلال و زبونی صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) محکوم است و نشان از ضعف دشمنان اسلام است، گفت: ایادی استکبار جهانی کار را به جایی رسانده اند و به انسانی توهین می کند که اصل وجود است و همه چیز در فرع ایشان قرار دارد.
حجت الاسلام اصغري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اصغری، مسؤول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی این دانشگاه با بیان این که انسان در بالاترین مرتبه وجودی آفریده شد و هنر مطلق حضرت حق در او به کار برده شده است، گفت: انسان باید قدردان چنین موهبت ارزنده ای باشد و از این فرصت ارزنده به منظور تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش که زمینه ساز قرب به به خداوند منان است بهره گیرد.

 

وی با اشاره به این که انسان باید مراقب وسوسه های شیطانی در وجود خود باشد و مسیر را به درستی تشخیص دهد، خاطرنشان کرد: آدمی اگر مراقب افکار و رفتار خود نباشد شیطان در او نفوذ پیدا کرده و او را از مسیر حق منحرف می کند.

 

حجت الاسلام اصغری با تاکید بر این که بسیجی واقعی کسی است که همیشه امر به معروف و نهی از منکر کند، یادآور شد: چنین فردی می تواند پاسدار ارزش های والای اسلامی و انقلابی و ادامه دهنده خون شهدای گرانقدر باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) محکوم است و نشان از ضعف دشمنان اسلام است، گفت: ایادی استکبار جهانی کار را به جایی رسانده اند و به انسانی توهین می کند که اصل وجود است و همه چیز در فرع ایشان قرار دارد.

 

مسؤول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با اشاره به این که دشمن درصدد عادی سازی توهین به مقدسات اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان هیچ گاه توهین به مقدسات خود را نمی پذیرند و پاسخی شایسته را به ایادی استکبار جهانی خواهند داد.

 

وی با بیان این که این که سازندگان و حامیان این فیلم موهن به سخت‌ترین عذاب الهی گرفتار خواهند شد، گفت: آمریکا و صهیونیست ها از هر حربه ای برای دست یابی به اهداف شوم خود بهره می گیرند.

 

حجت الاسلام اصغری با اشاره به این که بیداری اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فلج کرده است، بیان داشت: آنها تلاش می کنند با توسل به هر اقدام ضد انسانی و دینی مانع از جهانی شدن این بیداری شوند.

 

وی با بیان این که موج بیداری اسلامی امروز همه دنیا را فرا گرفته است، ادامه داد: در شرایط کنونی قدرت اسلام ناب محمدی در سراسر دنیا نقش آفرینی می کند و هیچ قدرتی نیز یارای مقابله با این قدرت الهی نخواهد بود.

 

ولی الله مدانلو، مسؤول بسیج دانشجویی مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر این که بسیج دانشجو و طلبه برای جامعه بسیار ضروری و اثربخش است، خاطرنشان کرد: این اقشار در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب قرار دارند که دستیابی به چنین امری با بصیرت بخشی و آگاهی افزایی میسر خواهد بود.

 

وی با بیان این که برنامه های دشمن در مکان ها و زمان های مختلف متفاوت است، گفت: آنان درصدد حذف و از بین بردن اندیشه های والای اسلامی و انقلابی هستند که همگان باید به این امر مهم و نقشه های شوم دشمنان آگاهی داشته باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات