۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۹۲۲
امروز صورت گرفت؛

ختم قرآن در جوار ضریح جدید اباعبدالله الحسین

خبرگزاری رسا ـ جمعی از حافظان قرآن مؤسسات قرآنی استان قم در جوار ضریح جدید حرم امام حسین(ع) یک دور قرآن را ختم کردند.
ضريح جديد حرم امام حسين (ع)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، جمعی از حافظان قرآن مؤسسات قرآنی استان قم در جوار ضریح جدید حرم امام حسین(ع) یک دور قرآن را ختم کردند.
بر اساس این گزارش در این مراسم که به همت مؤسسات قرآنی استان و در فضایی کاملا معنوی برگزار شد هر یک از حافظان یک حزب از قرآن را قرائت کردند و در جوار ضریح مقدس حضرت بر مصیبت‌های وارده شده به اهل بیت پیامبر اشک ریختند.
این مراسم ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز سه شنبه برگزار شد و از ساعت 8 صبح بازدید عمومی ضریح مبارک سیدالشهدا آغاز شد و محبین اهل بیت خود را به کارگاه ساخت ضریح رسانده و ضمن زیارت، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین ابراز می‌کنند.
کارگاه ساخت ضریح اباعبدالله الحسین از امروز به مدت 15 روز برای بازدید عموم عاشقان و محبان اهل بیت باز است و شیفتگان آن حضرت می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید و زیارت به محل کارگاه ساخت امام حسین(ع) مراجعه کنند.
اجرای طرح نماز شایستگان در مساجد منطقه نیروگاه قم
منطقه نیروگاه با داشتن 102 مسجد و فعال کردن 80 مسجد توسط واحد امور مساجد مجتمع فرهنگی نور یکی از مناطق مهم برای اجرای طرح‌های فرهنگی است.
در همین راستا واحد امور مساجد مجتمع فرهنگی نور طرح نماز شایستگان ویژه نوجوانان و جوانان را در این منطقه با هدف آشنایی با نماز اجرا می‌کند.
مجتمع فرهنگی نور علاوه بر اجرای این طرح برای رابطان و فعالان مساجد این منطقه تسهیلاتی در نظر می‌گیرد./997/د101/ی
ارسال نظرات