۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۹۵۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران:

پیامبر اسلام منظر همه اوصاف انسانی و الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران با بیان این که معیار شناخت ما از پیامبر قرآن کریم است، گفت: پیامبر گرامی اسلام منظر همه اوصاف انسانی و الهی و هتک حرمت ایشان به شدت محکوم است.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیدحسین حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) خواستار توضیح مجامع علمی و آزادیخواه دنیا در خصوص رفتارهای دوگانه غرب و صهیونیست در قبال مسلمانان شد.

 

وی با تشریح ابعاد مختلف اسلام ستیزی و برخوردهای دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار با مسلمانان و ملت های آزادیخواه شد و از مجامع روشنفکر و آزادیخواه دنیای غرب خواست تا به چند سؤال اساسی دانشگاهیان و مجامع علمی کشور درباره برخورد دوگانه غرب با این وقایع پاسخ دهند.

 

حجت الاسلام حسینی به پدیده تروریسم و گروه های تروریستی اشاره کرد و افزود: آیا القاعده و طالبان در افغانستان، منافقین و بهائیت در ایران و سپاه صحابه در پاکستان که حاصل آموزش ها و صرف هزینه های سنگین کمپانی های صهیونیستی آمریکایی است و ده ها هزار انسان بی‌گناه را به خاک و خون می کشند تروریست است یا حزب الله لبنان، حوتی های یمن و ملت سوریه که به جرم دفاع از سرزمین و عقایدشان از سوی آمریکا تروریست خوانده می شوند.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: چگونه می شود که کشورهایی دارای حکومت های موروثی و سلطنتی نظیر کشورهای عربستان، امارات، قطر، اردن و بحرین با 20 هزار شاهزاده های سعودی و با دادن رشوه های هنگفت از منابع نفتی و ارزی دموکراتیک هستند، اما کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای انقلاب تاکنون از عمر با برکت این نظام می گذرد 32 انتخابات از انتخاب شوراهای محل و روستاها گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری با سلامت کامل و با مدنظر قرار دادن آراء و نظرات مردم برگزار می شود که این همان حق انتخاب سرنوشت مردم از سوی خود مردم است و این دومین سؤالی است که مجامع آزادیخواه جهان باید پاسخگو باشند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حقوق بشر اشاره کرد و ادامه داد: آیا مردم کشورهای افغانستان، عراق، بحرین، سوریه از منظر آمریکا و غرب جزء انسان و بشر  که حقی برای آنان قائل نمی شوند یا این که به قول چرچیل هرجا منافع بریتانیای کبیر در آنجا است دارای حق و حقوق هستند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود خواستار ارائه توضیح از روشنفکران و مجامع علمی غربی نسبت به پارادوکس ها و برخوردهای دوگانه آمریکا و صهیونیست در موضوعات بیداری اسلامی، سلاح های کشتار جمعی، فمنسیم  شد.

 

وی همچنین به مسأله انرژی صلح آمیز هسته ای کشورمان و فشار های غربی ها به ویژه آمریکا در این خصوص اشاره کرد و گفت: در مسأله هسته ای آمریکا با داشتن پنج هزار کلاهک هسته ای و سابقه استفاده از این سلاح های کشتار جمعی و رژیم جعلی صهیونیستی نیز با داشتن صد ها کلاهک هسته ای، کشورمان را که با تکیه بر استعداد های جوانان در راستای استفاده از انر‍‍‍ژی صلح آمیز هسته ای در مصارف دارویی، پزشکی، سوخت تأسیسات فعالیت می کند انواع تحریم ها و فشارها را وارد می کنند که البته همه این تحریم ها و فشارها با عنایت های حضرت ولی عصر(عج) بی اثر بوده و نظام اسلامی با قدرت و پویایی و انسجام به پیشرفت های خود ادامه خواهد داد.

 


مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران در بخش دیگری از سخنان خویش موضوع آزادی عقیده و بیان را از دیگر مباحث و موضوعاتی دانست که غرب نسبت به آن رفتار دوگانه دارد و اذغان داشتند: هیچ محقق و پژوهشگری حق ندارد درباره موضوع هولوکاست تحقیقی انجام دهد و اگر چنین شود از کار برکنار شده و اجازه فعالیت در همه مؤسسات از او سلب خواهد شد که این نشانه عدم وجود آزادی بیان و عقیده در غرب است.

 

حجت الاسلام حسینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سابقه اهانت به ساحت پیامبران الهی در فیلم های هالیودی نظیر  مصائب مسیح، مصاحبه با محمد، ده فرمان برائت از مسلمین، کتاب آفرینش و ارمیای نبی گفت: پیامبر گرامی اسلام منظر همه اوصاف انسانی و الهی و هتک حرمت ایشان به شدت محکوم است.

 

وی با اشاره به این که معیار شناخت ما از پیامبر قرآن است نه کتاب عباسی، جرزی و طبری ذهبی به برخی از اوصاف پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) که در آن قرآن آمده است به شرح ذیل اشاره کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات