۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۰۵۷
مدیر تخصصی فقه و اصول امام رضا؛

سران رژیم غاصب اسراییل مصداق بارز حزب شیطان هستند

خبرگزاری رساـ مدیر تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) با اشاره به این‏که طبق آیات الهی عالم دارای دو حزب الله و حزب شیطان است، گفت: سران رژیم غاصب اسراییل مصداق برتر حزب شیطان هستند.
اخلاق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ناصر نیل‌ساز، استاد حوزه و دانشگاه، در درس اخلاق هفتگی مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) با اشاره به وجود دو حزب شیطان و حزب الله در عالم هستی گفت: روحانیان  به عنوان حزب الله باید اهداف این حزب را بدانند و در همین راستا حرکت کنند.

وی با بیان این‏که امکان دارد برخی از روحانیان و طلاب بدون تعمد و از روی غفلت در مسیر دشمن قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: دشمن شناسی و آگاهی از حزب شیطان برای همه حوزویان لازم است.

مدیر مدرسه تخصصی امام رضا(ع) با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم و تصریح قرآن به جند الله و جند الشیطان بیان داشت: وجود شیطان در نظام احسن الهی امری غیر قابل اجتناب است.

وی با بیان این‏که شیطان از همان زمان انعقاد نطفه انسان برای حزب خود یار و همراه جمع می کند، اظهار داشت: شیطان بعد از خلقت آدم و رانده شدنش  بیشترین کینه‌ها  و دشمنی‌ها را با انسان پیدا کرده است.

 حجت‌الاسلام نیل‌ساز با تاکید بر این‏که شیطان سراسر شر و دشمنی است، ابراز داشت: شیطان برای فریب دیگران چهره انسان‌های خیرخواه و دلسوز را به خود می گیرد و انسان را آرام آرام به انحراف می‌کشاند.

وی  با بیان این که رهبران دینی  و در راس همگان اهل بیت(ع) مصداق تام حزب الله هستند، گفت: غاصبان ولایت اهل‌بیت(ع) و سران رژیم غاصب اسراییل مصداق حزب شیطان و شر محض هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه  با توصیه به محاسبه اعمال و دقت در رفتار بیان داشت: گناه جایگاه انسان را از حزب الله پایین می آورد.

وی  با اشاره به این که هر فردی با توجه به مقدار ذکر خود در زندگی می تواند خود را مورد سنجش قرار دهد، اظهار داشت: انسان در مقام لسان، در مقام عمل و هنگام گناه و در مقام قلب و دل باید به یاد خدا باشد تا در جایگاه بالای حزب خداوند قرار بگیرد.

گفتنی است، روحانیان وطلاب در دو مقطع سطح و خارج فقه و اصول در این مدرسه مشغول به تحصیل و فعالیت‌های علمی هستند./921/پ202/ن

ارسال نظرات