۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۱۰۶۴
رییس ناحیه شهید بهشتی امور مساجد:

ساخت فیلم موهن به نفع امت اسلامی رقم خورد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بصیری با تأکید بر ورود افرادی که در جایگاه های فرهنگی قرار دارند به عرصه مبارزه با اقدامات موهن، تبیین سیره پیامبر اعظم(ص) و زیبایی های دین را از راهکارهای مؤثر در زمینه مبارزه با این گونه اقدامات استکبار جهانی دانست.
حجت الاسلام احمد بصيري رييس ناحيه شهيد بهشتي مرکز رسيدگي به امور مساجد

حجت الاسلام احمد بصیری، رییس ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که از اواسط قرن نوزدهم یک هجمه تعریف شده نسبت به ساحت دین در دنیای غرب صورت پذیرفت، اظهار داشت: در این راستا افرادی پیدا می شوند که فلسفه نظام خلقت را بر اساس دیدگاه کسانی مانند داروین تبیین می کنند.

وی با بیان این که کتاب تورات، پنج قرن بعد از حضرت موسی(ع) و اناجیل اربعه یک صد سال بعد از حضرت عیسی(ع) تدوین شده است، بیان داشت: این در حالی است که قرآن کریم، با اولین نزول آیاتش توسط امیرالمؤمنین(ع) ثبت و ضبط شد.

حجت الاسلام بصیری با تأکید بر این که قرآن کتابی است که نفسانیات در آن ورود پیدا نکرده است، ابراز داشت: بی جهت نیست که افرادی مانند هانتینگتون و فرانسیس فوکویاما، قرن 21 را قرن اسلام نامیده اند.

رییس ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این که قاعدتا اسلام یک محور دارد و آن وجود نبی مکرم اسلام(ص) است، گفت: یکی از پیام های اهانت به پیامبر اکرم(ص) این است که دشمنان تاب و تحمل نقادی را ندارند.

وی با بیان این که استکبار جهانی به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان است، تصریح کرد: ساخت فیلم موهن به نفع امت اسلامی رقم خورد.

حجت الاسلام بصیری با تأکید بر این که هرکس در هر جایگاه فرهنگی که قرار دارد، باید به عرصه مبارزه با این اقدامات موهن ورود پیدا کند، ابراز داشت: تبیین سیره پیامبر اعظم(ص) و زیبایی های دین که جنبه کاربردی دارد، از راهکارهای مؤثر در زمینه مبارزه با این گونه اقدامات استکبار جهانی است.

رییس ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد در خاتمه سخنان خود، بر ایفای نقش برجسته و اثرگذار طلاب و روحانیان در مقابله با اقدامات موهن دشمنان اسلام، تأکید کرد./956/ت303/ص

ارسال نظرات