۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۰۷۴
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

اهانت به ارزش های اسلامی زمینه ساز گسترش بیداری اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: جسارت ها و اهانت های دشمن و استکبار به دین مقدس اسلام و ساحت پیامبر (ص) باعث بیداری جهان اسلام شد.
نماينده ولي فقيه در سپاه گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان امروز در جمع طلاب و دانشجویان معترض گرگانی به ساخت فیلم موهن علیه حضرت رسول (ص) با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: باید در مقابل کسانی که با دین و ارزش های اسلام ما کینه و عداوت دارند با همه وجود ایستادگی کرد.
 
وی با تأکید براین که امت اسلامی باید به خروش خود در برابر این گونه اهانت ها ادامه دهند، افزود: در برابر چنین دشمنی های آشکاری باید عزت دین و اسلام را حفظ کنیم و در برابر این اهانت ها، جواب قاطع و دندان شکن بدهیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان تصریح کرد: آمریکا، استکبار و صهیونیسم بدانند که امت اسلام در برابر دشمن و این گونه دشمنی ها، کوتاه نمی آید و ملت اسلام عزیز است و عزتش را حفظ می کند.
 
 
حجت الاسلام غلامی ادامه داد: ملت های مسلمان دنیا، به خصوص مردم ایران اسلامی آمادگی دفاعی همه جانبه در برابر دشمن و مقابله با اهانت به دین و ارزش های دینی را دارند و در برابر حقیقت کوتاه نخواهند آمد.
 
 
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن امروز در صدد خباثت و توهین به ارزش های دینی است و می خواهد به دین لطمه وارد کند، اما باید بداند که امت اسلامی، وحدت و یکپارچگی خود را بیش از گذشته حفظ خواهد کرد و ریشه کفار و استکبار جهانی را بر خواهند کند.
 
 
وی با تأکید بر این که غرب بداند که امت اسلامی هیچ اجازه استمرار اهانت به ارزش های دینی را به آنها نخواهد داد گفت: ادامه این مسیر از سوی امت اسلامی، باعث نجات جهان از جهالت غربی خواهد شد.
 
 
به گفته وی، دشمن با ادعای تمدن و پیشرفت، امروز عقب افتاده است و در جهالت گرفتار شده و این جهالت از دهه 80 با نوشتن کتاب آیات شیطانی آغاز و امروز با ساخت فیلم موهن به اوج خود رسیده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان با بیان این که امروز شاهد گسترش موج بیداری اسلامی در دنیا هستیم، تأکید کرد: به زودی این موج سهمگین همه کاخ های استعماری و استکباری دنیا را نابود خواهد کرد.
 
حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت اسلام ناب نخواهد بود، تصریح کرد: امروز اسلام ناب محمدی به پرچم داری نظام اسلامی در همه دنیا گسترش یافته و این نشان از آینده ای روشن خواهد داشت.
 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان در پایان ابراز داشت: امروز مشاهده می شود که هر روز بر این جهالت غربی با توجه به ادعای پیشرفت افزوده می شود و وظیفه هر مسلمانی و انسانی در برابر جهالت غربی ها، همین تجمعات است./950/

 

ارسال نظرات