۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۱۴۵
آیت الله استادی:

دشمن با تمام توان باورهای دینی را مورد هجمه قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، با تاکید بر این که امروز دشمنان با تمام توان اعتقادات و باورهای دینی جامعه را مورد هجمه قرار داده است، وظیفه حوزه های علمیه و روحانیت را در پاسخگویی به این مسائل حساس و سنگین توصیف کرد.
آيت الله استادي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رضا استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه شامگاه چهارشنبه، در دیدار مدیران استانی حوزه های علمیه سراسر کشور با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، گزارشی از اقدامات، طرح ها و برنامه های شورای عالی حوزه ارائه کرد.
وی افزود: ما وظیفه خود می دانیم که به توصیه ها، تاکیدات و راهنمایی های مراجع و تذکرات آنان پایبند باشیم و عمل کنیم و قصد همه ما نیز ترویج دین است. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تمام برنامه های ما باید به گونه ای باشد که طلاب از نظر علمی قوی و از نظر اعتقادات مشرف به معارف اهل بیت شوند. 
دبیر شورای عالی حوزه افزود: توان علمی طلبه باید به گونه ای باشد که بتواند معارف اهل بیت(ع) را برای مردم به خوبی تبیین کند و ما باید خود را برای ایفای نقش در چنین عرصه ای بیش از پیش آماده کنیم.
آیت الله استادی با اشاره به شبهات دشمنان علیه اعتقادات شیعه، ابراز داشت: امروز از در و دیوار شبهه می بارد و دشمن تمام اعتقادات ما را مورد هجمه قرار داده است و ما باید بتوانیم در این شرایط از مکتب اهل بیت(ع) پاسداری کنیم.
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: امیدواریم با دعای خیر مراجع و علما بتوانیم به رسالت خود در عرصه های مختلف عمل کنیم. /924/پ203/ج
ارسال نظرات