۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۱۶۳
به همت دفتر آیت الله سیستانی؛

مرکز اسلامی المصطفی در انگلستان افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز اسلامی المصطفی(ص) به همت دفتر حضرت آیت الله سیستانی در انگلستان افتتاح شد.
افتتاح مرکز اسلامي المصطفي در آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی المصطفی (ص) به همت دفتر حضرت آیت الله سیستانی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری، نماینده این مرجع تقلید در شهر نورج انگلستان افتتاح شد.

 

نماینده آیت الله سیستانی در افتتاح این مراسم که با حضور شخصیت های برجسته اسلامی و جمع کثیری از مسلمانان ساکن این شهر برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام از چنین تجمعاتی که با حضور پیروان اهل بیت (ع) در غرب برگزار می شود به شدت متنفر هستند، زیرا آنان می خواهند نسل های جدید با فرهنگ و اخلاق و تربیت غرب آشنا و به این فرهنگ منحرف گرایش پیدا کنند.

 

وی افزود: این مرکز در شهری که تعداد مسلمانان کم است افتتاح شد تا فرزندانمان به فراگیری شعائر دینی و مذهبی بپردازند و از فرهنگ گمراه غرب دوری جویند.

 

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: دشمنان به شدت تلاش می کنند تا از قوانین غربی برای فروپاشی خانواده های اسلامی سوء استفاده کنند، اما زنان و دختران ما به سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) پایبند هستند و با اقتدا به این بانوان بزرگ و تمسک به اخلاق اسلامی در برابر غرب ایستاده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری مراکز اسلامی را به احیای ذکر اهل بیت (ع) دعوت کرد و اظهار داشت: مراکز اسلامی باید یاد و خاطره اهل بیت (ع) را زنده نگه دارند، نوجوانان را با زبان قرآن آشنا سازند، مدارس آموزش زبان عربی بگشایند و تاریخ اهل بیت (ع) را به نسل نوین یاد دهند./980/ب901/ک


ارسال نظرات