۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۱۷۲

پنجمین جلسه شورای اداری اوقاف آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با حضور مدیرکل اوقاف استان، رؤسای ستادی و ادارات و مسؤولان مهاباد در این شهرستان برگزار شد.
اوقاف وقف امور خيريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پنجمین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان با حضور مدیرکل اوقاف، امام جمعه، فرماندار مهاباد و رؤسای ستادی و ادارات شهرستان ها در مهاباد برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه حبیب قادری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گزارشی از عملکرد شهرستان ارائه کرد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی به عنوان دومین سخنران جلسه شورای اداری با اشاره به طرح سراسری تربیت حافظان و قاریان قرآن اظهار کرد: خوشبختانه با تکمیل سهمیه در برخی شهرستانها شاهد تحقق 70 درصدی سهم استان در این زمینه هستیم

 

وی افزود: تا کنون هفت هزار قرآن آموز در رده های مختلف سنی ازنقاط مختلف استان برای شرکت در طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم نام نویسی کرده اند که اسامی آنها وارد سامانه شده است.

 

حجت الاسلام مصائبی همچنین از اتمام ورود اطلاعات به سامانه جامع موقوفات خبر داد. 

 

ماموستا ملاقادر سهرابی، امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت وقف در دین اسلام گفت: ترویج و اعتلای فرهنگ وقف در جامعه ضمن اجر معنوی برای واقفان سرمایه ای بزرگ برای بیرون رفت از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

 

 خضر کاک درویشی فرماندار مهاباد نیز در این جلسه انسان های واقف را انسان هایی ماندگار دانست چراکه با انفاق اموال خود حتی بعد از مرگ نیزاز طریق این صدقه جاریه از دعای خیر مردم و لطف و مغفرت الهی برخوردار می شوند.

 

گفتنی است، در پنجمین جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان از آقایان جلیل اسماعیل زاده، رییس بازرسی اوقاف استان و همچنین محمد هادی سعادتی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه به لحاظ برخورداری از عملکرد مطلوب تجلیل و قدردانی شد./936/پ203/س

ارسال نظرات