۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۱۱۸۱
مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه:

دفاع مقدس پشتوانه معنوی مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: دشمن به دنبال استفاده از شیوه های هنری برای استحاله فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار رمضانعلی شریفی، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با تحمیل جنگ نرم و توطئه‌های فرهنگی متعدد به دنبال تخریب اعتقادات دینی ملت‌ها هستند.

 

وی با بیان این‌که بی‌تفاوتی نسبت به ناتوی فرهنگی غرب شایسته جامعه دانشگاهی کشور نیست، خاطرنشان کرد: اگر دیروز رسالت دانشجوی بسیجی حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، امروز دانشجوی مسلمان بایستی با ابزارهای روز فرهنگی به جنگ با دشمنان دین برود.

 

سردار شریفی خواستار دشمن‌شناسی و آشنایی با مواضع استراتژیکی غرب در جنگ فرهنگی با امت اسلامی شد و با اشاره به اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت: دشمنان جنگ را به داخل خانه‌ها و خانواده‌ها برده‌اند و با ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی هستند.

 

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که دشمن به دنبال استفاده از شیوه های هنری برای استحاله فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی است، گفت: فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد، سایت‌های اینترنتی مختلف و تبلیغات سوء علیه اعتقادات دینی و مذهبی همه در راستای قبح‌زدایی از اهانت به مقدسات است.

 

وی با تاکید بر این‌که دشمنان به دنبال فروپاشی بنیان خانواده‌ های ایرانی هستند، تصریح کرد: غرب در پروژه‌ای دراز مدت ابتدا هدف هویت‌زدایی ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران را دارد و از طریق ماهواره و اینترنت می خواهد جوانان ایرانی را از هویت دینی، انقلابی و ایرانی دور کند.

 

سردار شریفی ادامه داد: هدف از تهاجم فرهنگی غرب بی تفاوتی جامعه نسبت به احکام الهی است، غافل از این‌که امت مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی ایران، به دنبال هویت اصیل دینی و استیفای حقوق خود از استکبار جهانی است، دشمنان خیال می کنند که با اهانت به مقدسات می توانند به اهداف شوم خود برسند.

 

مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به گسترش خشم و انزجار بین‌المللی نسبت به ساخت فیلم موهن اظهار داشت: استکبار جهانی با پایان یافتن دوران دفاع مقدس و شکست در عرصه نظامی هنوز دست از دشمنی برنداشته و در قالب جنگ فرهنگی اهداف نظامی خود را پیگیری می کند.

 

وی دفاع مقدس را پشتوانه معنوی نسل جوان در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: زمانی که انقلاب اسلامی بر آرمان ها و ارزش های مقدس خود پافشاری می کند دشمنی استکبار نیز استمرار خواهد داشت، در این میان دانشگاهیان سهم بسزایی در اعتلای ارزش های ولایی، انقلابی و اسلامی بر عهده دارند.

 

سردار شریفی خواستار عدم برخورد احساسی با مقوله دفاع مقدس در عرصه دانشگاهی شد و گفت: باید با استفاده از روش های علمی، حماسه دفاع مقدس مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد، چراکه شناخت و بهره مندی از سرمایه و دستاوردهای عظیم جنگ تحمیلی رمز عبور از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن است./935/پ202/س

ارسال نظرات