۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۱۸۹

مسؤول جدید حوزه دانشجویی علوم اسلامی تبریز معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی واحد تبریز برگزار شد.
نقيان حجت‏الاسلام محمدرضا نقيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مسؤول جدید حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی واحد تبریز سیزدهم مهر با حضور مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار شد.


حجت‏الاسلام نخچی، معاون آموزشی حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی کشور در این مراسم که با حضور روحانیان دانشگاه تبریز و استادان حوزه دانشحویی تبریز همراه بود، اظهار داشت: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه تحول در علوم انسانی، جنبش نرم افزاری و تولید علم بسیار حایز اهمیت است.

 

وی با بیان این‌که سرنوشت کشور در دانشگاه‏ها رقم می‏خورد، خاطر نشان کرد: مسؤولان دانشگاهی استان بایستی در بهبود روند رو به رشد تعلیم و تربیت حوزه علوم اسلامی شهید بهشتی بیش از پیش سهیم بوده و مشارکت داشته باشند.

 

معاون آموزشی حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که امروز وضعیت برای آموزش دین و دینداری در دانشگاه‏ها از هر زمانی مطلوب‏تر است، از این رو حوزه‌های دانشجویی سهم بسزایی در تحقق این مطالبه رهبر انقلاب خواهند داشت.

 

حجت‏الاسلام نخچی با بیان این‌که علوم دینی بستر  ومسیر زندگی بشر را ترسیم می‏کند، افزود:  امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج ارزش‌ها، باورها و مبانی دینی در فضای دانشگاهی کشور هستیم، اسلامی شدن دانشگاه‌ها تنها با همت، اراده و همدلی متولیان حوزوی و دانشگاهی محقق خواهد شد.

 

همچنین حجت‏الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه تبریز با بیان این‌که برای ارزش‌گذاری علوم معیارهایی مختلفی وجود دارد، گفت: یکی از معیارها این است؛ علمی که تحصیل می‏کنیم برای فرد چه افق و چشم‏اندازی را به ارمغان می‏آورد.


وی عالی‎‏ترین افق و چشم‏انداز برای دانشجویان را تحصیل علوم اسلامی دانست و گفت: علوم دینی بشر‏ را در رسیدن به ‏مدارج الهی هدایت می کند، از این رو با تمام توان در ارتقای فعالیت‌های حوزه دانشجویی شهید بهشتی واحد تبریز همکاری خواهیم داشت.

 

گفتنی است، در پایان این آیین حکم مسؤولیت حجت‏الاسلام محمدرضا نقیان توسط حجت‏الاسلام نخچی، معاون آموزشی حوزه دانشجویی علوم اسلامی شهید بهشتی کشور اعطا  شد./935/پ202/س

ارسال نظرات