۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۲۰۶
از سوی طلاب ایرانی و غیرایرانی؛

طومار محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم امضا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طوماری به امضای طلاب ایرانی و غیرایرانی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تهیه و به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال می‌شود.
امضاء طومار 120 متري توسط طلاب در حمايت از بيداري اسلامي - مدرسه فيضيه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی رجایی، رییس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) در نشست هم اندیشی مقابله با توهین به مقدسات که پیش از ظهر امروز 13 اردیبهشت‌ماه با حضور استادان دانشگاه و حقوق دانان در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار شد گفت: در پی جسارت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) حرکت‌های خوب در سطح بین‌المللی و جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: در پی این توهین و اقدام دشمنان اسلام اعتراضات و تجمعات زیادی نیز از سوی طلاب جامعة المصطفی العالمیه انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام رجایی هدف و فلسفه برگزاری این نشست‌ها را دفاع حقوقی نسبت به مقدسات دانست و خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه در تلاش است با برگزاری نشست‌های علمی، انجام تحقیقات، تشکیل نهادها و انجمن‌ها، حقوق بین‌المللی توهین به ادیان و شخصیت پیامبران الهی را پیگیری کند.

وی اضافه کرد: پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) با همکاری نهادهای علمی مانند حوزه علمیه، مؤسسه امام خمینی(ره)، جامعة المصطفی العالمیة(ص) و برخی از دانشگاه‌ها در پی برنامه‌ریزی بلندمدت برای مقابله و پاسخگویی نسبت به این اقدامات موهن و بی‌شرمانه دشمنان است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمود ملک افزایی از مسؤولان پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی(ص) در سخنانی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، ابراز داشت: این اقدام و توهین حرکت خسمانه و بی‌شرمانه‌ای از سوی دشمن بود.

وی افزود: این پژوهشگاه در تلاش است تا با هم فکری و همکاری جامعه اسلامی از این حرکت موهن دشمنان نسبت به مقدسات اسلام در دادگاه‌های بین المللی، لاهه و حتی دادگاهای داخلی اقامه دعوا کند.

این استاد حوزه ابراز داشت: در راستای محکومیت این اقدام طوماری به امضای طلاب جامعة المصطفی العالمیه و حوزه‌های علمیه تهیه و به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال خواهد شد.

حجت‌الاسلام ملک افزایی در پایان سخنان خود هدف از برگزاری نشسته‌ها هم‌اندیشی و تشکیل انجمن‌ها را دفاع از حریم الهی و مقدسات دینی که مبتنی بر وحی است، دانست./993/پ202/ی

ارسال نظرات