۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۱۲۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی شعار نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را باطل کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که روزی رژیم غاصب صهیونیستی شعار نیل تا فرات را سر می داد، ادامه داد: اما انقلاب اسلامی ثابت کرد این شعار توهمی بیش نیست و امروز شاهد جهانی شدن اسلام ناب و بیداری اسلامی در کشورهای دنیا به برکت انقلاب اسلامی هستیم.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نظام سلطه گر جهانی را به چالش کشید گفت: نظام سلطه به همین دلیل همواره برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشیده اما این دستاوردها را ملت های آزاده جهان پذیرفته و الگوی خود قرار داده اند.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تأثیر ماندگاری در جهان برجای گذاشته است، افزود: امروز شاهدیم ماهیت معنوی، فرهنگی و عدالت محور انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در عرصه جهانی شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که روزی رژیم غاصب صهیونیستی شعار نیل تا فرات را سر می داد، ادامه داد: اما انقلاب اسلامی ثابت کرد این شعار توهمی بیش نیست و امروز شاهد جهانی شدن اسلام ناب و بیداری اسلامی در کشورهای دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌الهی با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دوره تقابل عقل و دین به میدان آمد، بیان داشت: امروز این انقلاب الهی به الگویی همه جانبه برای ملت های دنیا تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی جهان را برهم زد، افزود: پیش‌بینی بزرگان و اندیشمندان از آینده دنیا چیزی نبود که امروز شاهد آن هستیم چراکه استفاده از قدرت و وحدت مردم همراه با توکل به خداوند مؤلفه‌ای بود که در هیچ یک از معادلات سیاسی جهان به آن توجه نشده بود.

 

حجت الاسلام نعمت الهی، ماهیت انقلاب، نقش رهبری، هدف نهضت، دستاوردها و آسیب‌های وارده را پنج شاخصه اصلی جهت ارزیابی نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ماهیت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام و آموزه‌های دینی است، علتی که سبب وجود انقلاب و پیروزی آن شد.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه و هادی معنوی حرکت خود را آغاز کرد، حرکتی که در همه دنیا بی‌نظیر بود و سبب شد که امروز ایران الگوی بیداری انسانی و اسلامی در منطقه باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امام شخصیت عرفانی و فیلسوفی موفق بود، گفت:‌ رهبر انقلاب ما فردی بود که در دانشگاه تجربی امام صادق(ع)‌ درس خوانده و از آموزه‌های دینی به سیاست رسیده بود؛ از این رو توانست استبداد را به خاک بیاندازد.

 

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به پیشرفت‌های علمی فراوان در جهان موفق شده پازل عملیاتی دشمنان را برهم زد، البته نباید از هجمه های فرهنگی دشمن که هر روز به شکل جدیدی علیه ایران انجام می شود غافل شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیش از سه دهه توطئه افکنی غربی ها علیه نظام دینی، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه همه بحران ها و سختی ها را پشت سر گذاشته اند و به اقتدار رسیده اند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که توطئه های اقتصادی و تحریم های نظام سلطه علیه کشورمان نیز بی فایده است و منجر به شکست خواهد شد، گفت: ملت ایران اسلامی هیچ گاه دست از آرمان های و ارزش های انقلاب اسلامی نخواهند کشید و اهرم فشار اقتصادی نمی تواند مانع از اهداف عالی نظام اسلامی شود.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران در هر شرایطی تابع فرماین رهبری انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مهم ترین  استراتژی است که امروز دولت و ملت ایران آن را دنبال خواهند کرد تا به پیروزی نهایی دست یابند./950/ت302/س

ارسال نظرات