۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۳۰۶
امام جمعه نکا:

تحریم‌های غرب در مقابل عزم راسخ ملت ایران بی اثر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، تحریم‌های دنیای استکبار را در مقابل عزم راسخ ملت ایران به نظام بی‌اثر دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی 33 سال است که با تبعیت از ولی فقیه در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و پیروز شدند.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقرمحمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: امروز دشمن می خواهد مقاومت ملت ما را در برابر  تحریم ها بشکند و با ایجاد التهاب در شرایط را بحرانی جلوه دهد که این نقشه های دشمنان هوشیاری ملت ایران را می طلبد.

 

وی اظهار داشت: اکنون ما در مقابل دشمنی قرار گرفته ایم که با جنگ اقتصادی، امنیت اجتماعی و اقتصادی  را متزلزل کرده است و باید در این راستا با اطاعت پذیری از ولی فقیه حرکت کنیم تا آسیبی به این جامعه و نظام نرسد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که اقتصاد مقاومتی برنامه ای مناسب برای استفاده از تولید داخلی و مبارزه اقتصادی با دشمن است، خاطرنشان کرد: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری  در این خصوص جامعه را به سوی سعادت و تعالی رهنمون خواهد ساخت.

 

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت کشورمان در برابر توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم و مسؤولان زمینه تحقق اهداف شوم خود را فراهم کند که مسؤولان باید هماهنگ تر، کارشناسانه تر و مدبرانه تر وارد شوند و عوامل اخلاگر را در هر کجا و هر منصبی که هستند دستگیر، برخورد و مجازات کنند.

 

امام جمعه نکا گفت: رهبر معظم انقلا اسلامی مشکلات احتمالی جامعه را به درستی مدیریت می کنند و در این راستا ما نیز باید تابع محض ایشان باشیم  تا برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ما افزوده شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی تحریم‌های دنیای استکبار را در مقابل عزم راسخ ملت ایران به نظام بی‌اثر دانست و یادآور شد: این تحریم‌ها تازگی ندارد بلکه 33 سال ملت ما در برابر توطئه های مختلف ایستادگی کردند و این ایستادگی آنان باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

 

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از آنان بعنوان عاملان مهم امنیت در جامعه معرفی کرد و خاطر نشان کرد: همه ما باید پلیس خود باشیم و با رعایت مسائل امنیتی در جامعه از بروز مشکل جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: بلای بزرگ جامعه ما اعتیاد به مواد مخدر است که خوشبختانه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بدرستی وارد شده است اما باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتحاد مناسب در بین قوای سه‌گانه بیان کرد: خوشبختانه قوای کشور دلسوزانه در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداشته اند و باید در این راستا هماهنگ تر و با اتحاد و همدلی و به طور جدی در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وارد شوند تا از فرافکنی جلوگیری شود.

 

امام جمعه نکا بیان داشت:  با سبک زندگی درست و انجام اقتصاد مقاومتی و دوری از اسراف می توانیم در برابر توطئه ها، ترفندها و تحریم های دشمنان مصون بمانیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی از اقشار مختلف مردم خواست در خرید مایحتاج زندگی ‌خود دچار اسراف و حرص نشوند و بهانه به دست سودجویان و گران‌فروشان بازار ندهند.

 

وی گفت: باید براساس استفاده از تولیدات داخلی اقتصاد مقاومتی را تقویت کرده و آن را به عنوان یک فرهنگ بپذیریم و همچنین تولید کنندگان داخلی نیز درست تولید کنند و براساس نیاز بازار و مردم تولیدات متنوع و با کیفیت بالا تولید کنند.

 

امام جمعه نکا همچنین با دعوت به تقوا و رعایت تقوا اظهار داشت: تقوا در پرتو ترس از آخرت بوجود می آید و انسانی که از عاقبت  پیشه می کند و همه ما باید با اصلاح رفتار خود و تقوای الهی، آخرت ، بهشت و رحمت خداوند را برای خود فراهم کنیم./950/پ202/س

ارسال نظرات