۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۳۹۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

شخصیت پیامبر نقطه اوج فضیلت‌های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که پیامبر اسلام انسان کاملى اسـت کـه در هـمـه کـمـالات بـه نـقـطـه اوج رسـیـده و جـامـع و کـامـل کـنـنـده همه خوبی ها شده است، خاطرنشان کرد: جامعیت نبی مکرم اسلام در عقائد، اعمال و اخلاق به منصه ظهور رسیده است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی اکرم(ص)، گفت: این گونه اقدامات ضد دینی به یقین راه به جایی نخواهد برد.

 

وی پیامبر گرامی اسلام را مظهر علم، اخلاق و رحمت دانست و خاطرنشان کرد: اهانت به چنین شخصیت برجسته دنیای بشریت توهین به همه ارزش های والای انسانی و اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، ساحت فیلم اهانت به ساحت پیامبر اسلام را حلقه‌ای از حلقه‌های جریان اهانت به وجود نبی مکرم اسلام از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: این گونه حرکت ها نشان از ترس و واهمه آنها از اوج‌گیری اسلام خواهی در دنیا است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام شـخـصـیـتـى تـام و کـامـل است، گفت: کمترین نقص، عیب و آلودگى به حریم مقدس این فرستاده ارزشمند خداوند متعال راه نیافته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که پیامبر اسلام انسان کاملى اسـت کـه در هـمـه کـمـالات بـه نـقـطـه اوج رسـیـده و جـامـع و کـامـل کـنـنـده همه خوبی ها شده است، خاطرنشان کرد: جامعیت نبی مکرم اسلام در عقائد، اعمال و اخلاق به منصه ظهور رسیده است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که رسـول اعـظـم با برخوردارى از بهترین داشته هاى نفسانى و دریـافـت عـالى تـریـن داده هـاى قـرآنـى بـه نـهـایـى تـریـن مـرتـبـت انـسـانـى نایل شدند، تصریح کرد: ایشان نخست در بعد عقیده و اندیشه به توحید ناب رسید و همه هستى را پرتوى از وجـود حـق تـعـالى دید که در آفرینش و اداره آن هیچ گونه شرکتى را بر نمى تابد.

 

وی با تأکید براین که شـخـصـیـت بـى نـظـیـر رسول خدا در هـمـه کـمـالات و فضایل در اوج قرار گرفته است، تصریح کرد: ایشان از آن جهت اشرف مخلوقات نام گرفت به گونه اى که برتر از آن جـز در مـورد خـداونـد کـه کـمـال مـطـلق و مـعـطـى کـمـالات اسـت کـمـالى قـابـل تـصـور نـیـسـت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکا و صهیونیست‌ها  از اسلام خواهی و اقبال معنویتی که در جهان وجود دارد بسیار عصبانی هستند، گفت: آنها هدف خود را از این گونه اقدامات ضد دینی انتقام جویی می دانند؛ اما باید بدانند که اسلام ناب هر روز در دنیا بیشتر گسترش می یابد.

 

وی ادامه داد: اهانت کنندگان به ساحت پیامبر(ص) باید بدانند که این حرکت ها راه به جایی نخواهند برد زیرا آنها قادر به ستیز با باورهای یک میلیارد و نیم مسلمان جهان نیستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کلام الهی اشاره کرد و با بیان این که این کتاب ارزشمند الهی از سوی خداوند متعال به نبی اسلام هدیه داده شده است، گفت: خداوند با نزول قرآن پیامبر را مأمور هدایت بشر کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نبی مکرم اسلام تکمیل کننده ادیان گذشته و کتاب وی تکمیل کننده کتب الهی گذشته است، گفت: اسلام نسخه شفابخشی به نام قرآن برای متقین دارد که به تعبیر امام خمینی(ره) قرآن از مقام شامخ احدیت به کشف محمدی رسید تا در خور فهم ما انسان ها زمینی شود.

 

وی اضافه کرد: ما مسلمانان باید بر خویشتن ببالیم که چنین پیامبر و کتاب شفابخشی داریم و این باعث افتخار است که جوانان و نوجوانان ما در مقابل این کتاب آسمانی زانو زده اند و آموزش قرآن مسأله بزرگی است و از همین رو و خداوند معلم قرآن است./950/پ202/س

ارسال نظرات