۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۴۰۸
معاون جنبش امل لبنان:

تمامی مشکلات منطقه از اسرائیل نشات می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون جنبش سیاسی امل لبنان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: هر گونه جنایتی که در منطقه اتفاق می افتد، دست رژیم غاصب صهیونیست در کار است.
شيخ حسن مصري، رييس دفتر سياسي جنبش امل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الانتقاد خبرگزاری رسمی لبنان، شیخ حسن مصری معاون جنبش سیاسی امل لبنان طی سخرانی روز گذشته در جمع مردم السکیکیه لبنان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صیونیستی، گفت: هر گونه تخریب، ویرانی و آوارگی و هر گونه کشتار و ظلمی را اگر پشت پرده‎ای آن را بررسی بکنید متوجه می شوید که رژیم غاصب اسرائیل در آن دخیل است.


وی افزود: به تمامی سران دولت های عرب توصیه می کنم که از این رژیم دوری کنند و هیچ گونه تعاملی با آن نداشته باشند و به آنها این اجازه را ندهند که در مسائل کشورشان دخالت کنند.


شیخ حسن مصری تصریح کرد: کشورهای سوریه، مصر، یمن، لیبی بهتر به مصالح کشور خود واقف هستند و احتیاجی به مداخله دولت های دیگر مخصوصا اسرائیل را در امور کشورشان ندارند.


وی خاطر نشان کرد: تمامی ملت لبنانی را به حفظ اتحاد سفارش می کنم و توصیه می کنم که از تفرقه انگیزی و فتنه جویی به دور باشند که این عمل کیدی از جانب اسرائیل است.


معاون جنبش سیاسی امل اضهار کرد: ضروری است که مردم سوریه قانون گرا باشند و دولت مردان هم به مسائل سیاسی و اقتصادی اهمیت بیشتری بدهند که سرمایهای ملی و سرمایه گذاران فعال اقتصادی را به راحتی از دست ندهند./994/ب902/ک

ارسال نظرات