۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۴۱۴۴۰
نماینده مردم خراسان شمالی:

مردم خراسان شمالی برای دیدار با رهبر انقلاب لحظه‌شماری می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، مردم این منطقه را چشم انتظار و بیقرار دیدار با ایشان توصیف کرد.
سفر رهبري سفر رهبري

 

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد ، مانه، سملقان گرمه و جاجرم در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، مردم این منطقه را مشتاق و بیقرار دیدار با ایشان توصیف کرد.

 

رییس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، در بیان شور و اشتیاق مردمان آن دیار نسبت به سفر رهبر انقلاب به آن استان، اظهار داشت: دانشجویان آنقدر مشتاق بودند که طوماری به طول80 متر و با بیش از 13 هزار امضا فراهم کرده و به دفتر ایشان فرستادند و مردم نیز به این بسنده نکرده و در مصلا‌های نماز جمعه و یا هر مکان دیگر که شخصیتی از سران مملکتی حضور پیدا می‌کرد و احتمال دسترسی او به مقام معظم رهبری وجود داشت این درخواست را بیان می‌کردند و تقاضای رسیدن این سخنان به محضر ایشان را داشتند.

 

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به ولایت پذیری مردم این خطه و اعتقادشان به ولایت فقیه مبنی بر جانشینی حضرت ولی عصر(عج)، تنها مساله مهم برای آنها دیدار با رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

 

وی نفس حضور رهبر معظم انقلاب را مایه خیرات و برکات مادی و معنوی فراوان برای استان خراسان شمالی دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتا تشریف فرمایی حضرت آیت الله خامنه‌ای در کنار برکات معنوی باعث تعمیق ایمان در مردم ‌شده و تقویت پیوند ناگسستنی آنان با ولایت خواهد شد. 

جعفری ابراز داشت: خراسان شمالی استانی نوپا بوده و دارای محرومیت‌های فراوان است، همچنین با وجود این که در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد و به همین خاطر مشهور به باب الرضا است و سالانه حدود 20 میلیون مسافر از این مسیر می‌گذرند، اما کمترین امکانات را داشته و راه‌های اصلی و روستایی این استان دارای شاخص‌های بسیار پایین است.

 

وی ابراز امیدواری کرد در این سفر بخش کشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش، آموزش عالی، زیرساخت های فرهنگی و از همه مهم‌تر حوزه‌ها و زیرساخت‌های حوزوی مورد عنایات مستقیم مقام معظم رهبری قرار گیرد تا مردم شیرینی این سفر را در همه ابعاد احساس کنند.

 

نماینده مردم خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود حال و هوای مردم را در آستانه این سفر با عظمت وصف ناشدنی خواند و بیان داشت: شور و شعف فراوانی در مردم احساس می‌شود، زیرا احساس می‌کنند نایب حضرت صاحب الزمان(عج) در حال آمدن است و با توجه به دیدار‌های عمومی که در ظرف این چند روز با مردم در نقاط مختلف انجام داده‌ام احساس می‌شود بسیار خرسند و خوشحال هستند.

 

وی در ادامه درباره تأثیر حضور رهبری در روند عمران، آبادانی و پیشرفت خراسان شمالی در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: تاکنون ایشان به هر منطقه‌ای که تشریف برده‌اند از خود برکات خوبی را به جا گذاشته‌اند، به ویژه عنایت ایشان به مناطق محروم و روستایی بسیار بالا بوده که امیدواریم این اتفاق تکرار شود و خانواده‌های شهدا و روستاییان، بخش‌های فرهنگی و حوزوی و کلیه مواردی که به اقشار مختلف مربوط می‌شود همچون بحث بهداشت و درمان و کشاورزی مورد عنایت خاص ایشان قرار گیرند.

 

وی افزود: دیدار با اقشار مختلفی همچون ایثارگران، نخبگان، جوانان، دانشجویان، مدیران و فرهنگیان از جمله برنامه های سفر رهبر معظم انقلاب به این استان خواهد بود. 

جعفری در پایان با بیان این که طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده سفر مقام معظم رهبری به شهر‌های شیروان و اسفراین قطعی است، گفت: درباره سفر ایشان به شهرهای دیگر نمی‌توان با اطمینان اظهار نظر کرد، اما تمامی مردم خوب بخش‌های محروم و مرزی همچون راز وکرگلان، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و شهرستان فاروج در صورت وجود شرایط مساعد با اشتیاق لحظه دیدن ولی امر و رهبر محبوبشان را لحظه‌شماری می‌کنند.

 

این نماینده خراسان شمالی در پایان اشعار زیر را قرائت کرد.

 

یک آسمان دعا اجابت گردید
کام دل ما پر از حلوات گردید
دل بسته یاران خراسانی خویش
در منزل یاوران اقامت بگزید
 /908/ت302/ج
ارسال نظرات