۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۴۴۱

آزمون سالانه حفظ قرآن کریم طلاب خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون حفظ قرآن طلاب حوزه علمیه خوزستان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه این استان برگزار شد.
قرآن کريم

حجت الاسلام نجفی، مدیر اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان در محل مرکز مدیریت این استان خبر داد.

مدیر اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مسابقات حفظ قرآن طلاب خوزستان در مرحله مقدماتی روز گذشته برگزار شد، ابراز داشت: این مسابقات در هفت رشته، جز یک، سه، پنج، ده، بیست و حفظ کل به انجام رسید.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 50 نفر از طلاب جهت شرکت در مسابقات حفظ  قرآن اظهار داشت: طلابی از مدارس علمیه اهواز، آبادان، سوسنگرد و اندیمشک در این دوره از مسابقات جهت راه یابی به مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام نجفی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد:  نتایج آزمون اوایل آبان ماه در پایگاه اینترنتی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه منتشر خواهد شد.

مدیر اداره قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان به برنامه های این اداره در آینده اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا در مدارس علمیه استان کلاس های حفظ قرآن ویژه طلاب نخبه در روز های پنج شنبه برگزار کنیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزاری کلاس های تجوید و ترتیل قرآن و اجرای کلاس های مفاهیم قرآن در هر پایه به صورت یک جلسه در هفته از دیگر برنامه در نظر گرفته شده در آینده است./9464/ت302/ب

ارسال نظرات