۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۴۶۱
رییس شورای هماهنگی گلستان:

اهانت به ارزش های دینی نشان از درماندگی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی گلستان با بیان این که اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام نشان دهنده عقب ماندگی و استیصال استکبار است، افزود: امروز نظام سلطه در برابر معارف حیات بخش اسلامی راه استهزاء و هتاکی را در پیش گرفته است.
حضرت محمد (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام غلام رضا قندهاری، رییس شورای هماهنگی گلستان، روز گذشته در تجمع مردم استان در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام، گفت: این گونه اقدامات صهیونیستی آمریکا امت اسلامی را در مقابل استکبار جهانی مقتدرتر خواهد کرد.

 

وی با بیان این که این حرکت ضد دینی زمینه وحدت و همدلی بیشتر امت اسلامی را فراهم کرد، افزود: ملت های مسلمان برای نابودی استکبار جهانی مصمم تر از هر زمان دیگری هستند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که محکومیت فیلم اهانت آمیز و دیگر اقدامات غرب علیه دین مبین اسلام درجهان با جوشش و خروش بی نظیر همه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان ادامه دارد، ادامه داد: امت اسلامی به همین سادگی این موضوع را فراموش نخواهند کرد و تا نابودی استکبار جهانی به خروش خود علیه آنها ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که اسلام منشأ پاکی، خوبی، مهربانی، مودت و پیامبر اسلام مظهر عشق و نورانیت است، ادامه داد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام توهین به همه ارزش های والای اسلامی و انسانی است.

 

وی تعرض به اسلام و پیامبر گرامی اسلامی را تعرض به همه بشریت دانست و ادامه داد: اسلام و پیامبر خدا حامل ارزش های بزرگ برای بشریت هستند و تمدن امروز بشری بر اساس تمدن اسلام و میراث اسلامی استوار شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که پیامبر اسلام نماد اسلام و مظهر عشق و ایمان جامعه اسلامی است، تصریح کرد: توهین به پیامبر اسلام توهین به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان است.

 

حجت الاسلام قندهاری ادامه داد: این‌گونه اقدامات ضد انسانی و ضد اخلاقی که قلب میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان را جریحه‌دار کرده است، نه تنها ذره‌ای بر اعتقادات مسلمانان تزلزل وارد نمی‌کند، بلکه بر وحدت مسلمانان بیش از پیش و همچنین بر رسوایی و جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌افزاید.

 

وی با بیان این که اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام نشان دهنده عقب ماندگی و استیصال استکبار است، افزود: امروز نظام سلطه در برابر معارف حیات بخش اسلامی راه استهزاء و هتاکی را در پیش گرفته است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز موج بیداری اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: غرب از ترس گسترش اسلام ناب امروز دست به کارهای ضد دینی می زند.

 

حجت الاسلام قندهاری با بیان این که بیداری اسلامی زمینه نابودی استکبار را فراهم کرده است، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچم دار گسترش اسلام حقیقی در دنیا امروز مورد توجه همه ملت های آزاده دنیا قرار گرفته است./950/پ203/ب

ارسال نظرات