۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۱۵۴۰
نماینده خبرگان رهبری:

مهم‌ترین اثر تحریم اقتصادی خودباوری جوانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با بیان این‌که مهم‌ترین اثر تحریم، خودکفایی و خودباوری جوانان این ملت است، گفت: نباید مرعوب القائات غلط دشمن شد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در دیدار کارکنان سازمان دامپزشکی استان اظهار داشت: بزرگ ترین جنایت غرب سلب اراده و اطمینان از ملت ها و کشورها است؛ اما به جرأت می توان اذعان داشت که نظام اسلامی ایران منافع مستکبران را به خطر انداخته است.


وی افزود: امروز کشور از نظر فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه دشمنان به ویژه آمریکا قرار گرفته و تکلیف همگانی است که برای حفظ حاکمیت و استقلال کشور دست به دست هم داده و عزت و اقتدار اسلامی خود را به رخ استکبار جهانی بکشیم.

 

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ناامیدی در عرصه‌های تحریم، تهدید، ترور و حتی جنگ نظامی علیه کشورمان، رو به تهاجم فرهنگی و جنگ تمام عیار اقتصادی آورده است، در چنین شرایطی نباید مرعوب القائات غلط دشمن شد، این نظام به سادگی به دست نیامده که نظام سلطه بتواند به سادگی برای براندازی آن توطئه‌چینی کند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این ‌که همگان برای حفظ نظام اسلامی وظیفه شرعی بر عهده داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان در توهمات ذهنی خود این‌گونه خیال می کنند که با فشارهای اقتصادی و روانی بر بازار می‌توانند ملت را از نظام دینی ناامید و نسبت به دولت بدبین کنند.

 

وی با بیان این‌که مردم ایران بیش از سه دهه زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی بوده‌اند، گفت: تحریم‌ها یکی از مهم ترین عوامل خودکفایی و خودباوری جوانان این ملت است و توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان هر یک فرصتی برای توسعه، تعالی و عزت نظام اسلامی به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت و نقش سازمان دامپزشکی در سلامت غذایی جامعه اظهار داشت: امروزه تأمین امنیت غذایی مرهون تلاش های دامپزشکی است؛ اما زوایای تأثیرگذاری این حرفه از نظر مردم و افکار عمومی دور مانده است.

 

وی از فعالیت های دامپزشکی در نظارت بر سلامت غذای مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه قدردانی کرد و ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه دامپزشکی فرهنگ‌سازی جامعه با مد نظر قرار دادن قداست کار دامپزشکی است به گونه ای که مردم بیشتر به اهمیت موضوع آشنایی پیدا کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات